Vitt lantliv - del 3
Lina - jo, 59 spänn för en mårbacka är riktigt billigt, annars får man ge närmare hundralappen, i alla fall runt 80.
Lina - jo, 59 spänn för en mårbacka är riktigt billigt, annars får man ge närmare hundralappen, i alla fall runt 80.
Tack Anton och Lina
Anton - vilket hus! underbart! men håller med om att det var vansinnigt mycket prylar överallt. jag känner att jag blir mer och mer sparsmakad och vill ha så lite som möjligt framme.
villa nordåker - jag gav 325, de var bara nedsatta med 30 % så nåt vidare "fynd" var det väl kanske inte men å andra sidan högg jag de två sista
huu vad otäckt med jacket på ögonlocket, maken har också ett på ett av sina från nån olyckshändelse med en maskin i unga år.
camilla - hihi, ja, det är lätt att vara efterklok. jag har köpt min mårbacka (bara en) till ordinarie pris men hittar jag till nedsatt pris vill jag förstås ha fler.
tack snälla, ja, den här storleken är bäst helt enkelt, har en liten också.
Kan säga såhär att jag blev vansinnigt glad för krukorna, när butiken skulle bomma igen och vi kom en kvart före öppetdags när rean skulle ske av stapeln var det 20 meter kö före oss och jag tänkte "inte en chans att jag kan få min krukor jag ville ha". Vi köade oss igenom butiken, kö för att titta, kö för att betala, helt vansinnigt!
Anton - hihi, vad gulligt!
Lina - det kommer gå jättebra och du som har det så fint!
För er som gillar Septim-lampan - www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=240892&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Lina - tack, fint här men vaaaarmt
själv?
Vi ska kanske kolla på hus på torsdag..