• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Lina - jo, 59 spänn för en mårbacka är riktigt billigt, annars får man ge närmare hundralappen, i alla fall runt 80.

• M  i  a

Tack Anton och Lina

Anton - vilket hus! underbart! men håller med om att det var vansinnigt mycket prylar överallt. jag känner att jag blir mer och  mer sparsmakad och vill ha så lite som möjligt framme.

villa nordåker - jag gav 325, de var bara nedsatta med 30 % så nåt vidare "fynd" var det väl kanske inte men å andra sidan högg jag de två sista
    huu vad otäckt med jacket på ögonlocket, maken har också ett på ett av sina från nån olyckshändelse med en maskin i unga år.

camilla - hihi, ja, det är lätt att vara efterklok. jag har köpt min mårbacka (bara en) till ordinarie pris men hittar jag till nedsatt pris vill jag förstås ha fler.
    tack snälla, ja, den här storleken är bäst helt enkelt, har en liten också.

• M  i  a
    Villa Nordåker skrev 2009-06-22 19:10:20 följande:
    Åh, är de så pass dyra, men jag har fått tillbaka en del på skatten så det kanske är värt att lägga några slantar på dessa fina krukor. Tror inte man kan tröttna på dem!
    Nä ja precis, de är dyra men så grymt fina så de är värda att lägga sina slantar på dem. Jag har 3 stycken och kommer nog aldrig tröttna
  • M  i  a

Kan säga såhär att jag blev vansinnigt glad för krukorna, när butiken skulle bomma igen och vi kom en kvart före öppetdags när rean skulle ske av stapeln var det 20 meter kö före oss och jag tänkte "inte en chans att jag kan få min krukor jag ville ha". Vi köade oss igenom butiken, kö för att titta, kö för att betala, helt vansinnigt!

• M  i  a

Anton - hihi, vad gulligt!

Lina - det kommer gå jättebra och du som har det så fint!

• M  i  a
    numberone skrev 2009-06-30 19:17:08 följande:
    Vad gillar ni denna kökslampan?! och vart hittar man dessa lampor att köpa?
    Den första är inte riktigt min stil men de andra är fina om du kan få tag i dem.
    Anton2005 skrev 2009-06-30 19:58:51 följande:
    Numberone- Jag håller med Lina beträffande den vita lampan, känns lite för moderna för att jag ska gilla den. Någon som vet om man brukar får svar fråb FL när man kontaktat dem? Mitt plus fungerar fortfarande inte
    Typ aldrig..
    Anton2005 skrev 2009-06-30 20:59:34 följande:
    Men nu börjar jag fundera på om det är någon inställning på våran dator som är konstig. Försöker göra ett blogginlägg men jag kan inte dela upp texten i avsnitt. Där jag skriver fungerar det men när jag förhandsgranskar sitter all text ihop. Jag vet att det är fler här som haft det problemet men minns inte om någon visste vad det var eller hur man löste det. Hmm jag är inte så teknisk
    Tror texten drar ihop sig när den hinner autospara. Antagligen en bugg i Blogger. När du förhandsgranskar och det då blir utan mellanslag - gör mellanslag om igen och publicera med en gång så blir det bra. Alternativt testa att göra en mjuk radmatning, dvs shift + enter.
    Videli skrev 2009-06-30 21:36:17 följande:
    Hej i stugorna... Idag har jag fyndat 4 st leksandstolar för ynka 200 kr Synd att jag inte bodde närmare Jönköping för då skulle jag slå till på dom oxå. Har även hunnit med att för 2:a gånger lämnat tillbaka Vide´s Tripp Trapp stol. Så värdelös stolen har blivit. Nu fick jag i alla fall pengarna tillbaka och köpte en "vanlig" barnstol på IKEA Agam, men kändes konstigt att köpa en svart. Synd att den inte fanns i vitt. Hoppas det går bra för Vide nu att sitta på en sådan stol. Han har inte velat sitta i tripp trappen, uatn viljat suttit på en vanlig stol. Såg att ni diskuterade barnsängar, jag undrar när jag ska ta bort spjälen på Vides säng. Just nu känns det skönt att veta att man kan somna om på morgona utan att Vide ska upp
    Jösses vilket fynd!
  • M  i  a

Lina - tack, fint här men vaaaarmt själv?

• M  i  a

Vi ska kanske kolla på hus på torsdag..

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3