Inlägg från: mammaninna |Visa alla inlägg
  • mammaninna

Vitt lantliv - del 3

M i a skrev 2009-06-13 21:15:47 följande:

mammaninna - åå viska i mitt öra om annonsen
    har "viskat"
  • mammaninna

M i a skrev 2009-06-13 22:09:32 följande:

YEEEES (peppar peppar) så fick vi dem! Tack sööööta mammaninna!!!
    varsågod!! klart man inte håller på nåt sånt då man vet om det..
    alltid roligt att få göra någon lycklig!
  • mammaninna
    Anton2005 skrev 2009-06-14 09:44:23 följande:
    Sambons föräldrar som bor i Usa har kommit hem och idag ska barnen vara hos farmor hela eftermiddagen mendans sambon jobbar och jag ska åka på loppis och pyssla här hemma, så härligt. Jag känner mig så färdig med att vara mammaledig, jag älskar mina barn såklart men just nu känns det som jag och barnen sitter ihop, även på nätterna har jag 3-åringen som ett plåster på mig.
    så trodde jag aldrig man kunde känna.. tills treårstrotset kom!! jag känner oxå att jag måste börja jobba (vill inte behöva jobba borta 100%) men om det blir av med butiken kommer jag vara där 3 vardagar i veckan förmodligen. med undantag förståss. det är bara V som känns lite för liten för detta..
  • mammaninna

hej hopp!
    har inte glömt av er, har bara fått gjort så mkt här hemma det sista..

lina&matilda: SPÄNNANDE!! får vi svennisar oxå se bilderna..

• mammaninna

Villa Nordåker skrev 2009-06-24 20:48:30 följande:

Vad har du hittat på? *nyfiken*
    Åhh, jag har fått gjort mkt.. inget jättespännande dock men huset har gått igenom en mkt grundlig och noggrann städning. ser inte fönsterrutorna längre för att det inte är nån skit på hihi.. sängen drogs ut och sängbottnarna upp.. ja, hela rasket du vet.. tror jag har fått nervösa ryck pga det med budgivningen av butiken..
  • mammaninna

ni måste hjälpa mig! E byter avdelning efter sommaren på sitt dagis och de har fått blommor som jag fixade från alla barnen men jag vill dessutom ge dom något bara från honom. hade tänkt göra egen saft av rabarber eller baka småkakor men vi har inte fått det gjort.. nu funderar jag på att sy lavendelhjärtan till dom men det känns så fjuttigt.. V kommer att ta hans plats så vi släpper inte taget helt men hur tycker ni jag ska göra?? ska jag åka å köpa nåt mer eller är det för opersonligt?

• mammaninna
    LinaoMatilda skrev 2009-06-24 21:13:43 följande:
    Ja klart ni ska få se bilderna! Får visa dom i bloggen sen när tidningen kommit ut, alltså nästa vår. Numberone: Härligt att ni har det mysigt!mammaninna: Hur går det med butiken? Lavendlehjärtan är ju en jättefin gåva!
    det går inte så snabbt med butiken men å andra sidan la jag ett riktigt skambud så jag förstår att hon inte är så snabb att nappa på det.. jag är den enda som lagt ett bud och den har vart till salu i över en månad så att hon får nog räkna med att det är svårsålt i dessa tider. men jag vet ju att jag vill ha den! tror du det blir bra med hjärtanen..? kanske en handplockad bukett räcker oxå..?
  • mammaninna

nä, nu går jag å lägger mig.. hjärtanen ska jag nog sy färdigt imon då jag är lite piggare.. ser inte klokt ut.. hihi..

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3