Vitt lantliv - del 3
Sussi N skrev 2009-07-12 23:42:51 följande:
Sussi N skrev 2009-07-12 23:42:51 följande:
tjihooo!! nu är man butiksägare!!
ni är välkomna med gratulationer!!
har man missat nåt här inne?? har alla det bra??
13 år emellan skrev 2009-07-20 20:22:32 följande:
kan bara hålla med om trådarna..
videli: en ytterst verklig..
hallå!!?? var är alla?? vill inte säga ngt om tråd diskussionen annat än att jag tycker det har vart bra det sista trots att man får hoppa mellan två trådar. men var är ni nu undrar jag??
Ari Gold skrev 2009-07-24 18:53:02 följande:
god morgon!
har äntligen (trodde jag) fixat så man kan prenumenera på min blogg med bloglovin och så visar det sig att jag redan var registrerad och hade 7 prenumenanter!! KUL!! jag som alltid undrat hur man gör har väl förmodligen redan förra sommarn vart inne å regat mig där utan att veta om det *fniss*
kanske nån här som redan prenumerarar på mina inlägg??
om inte så kan ni göra det! gå bara in på bloggen så har jag länkat där!!
kaosiettvitthus.blogspot.com
ha en underbar dag!!
Lina: Ååh, va glad jag blir!
själklart håller jag er uppdaterade, men hur mkt får man skriva här?? men du följer ju bloggen så..
Ari Gold skrev 2009-07-26 16:58:58 följande:
måste fråga er oxå..
har köpt in lite barnmöbler som ska målas och två stora skåp som oxå kommer vara till försäljning men även varuexponering.. jag ska åka till några färgexperter hos caparol imorgon och be om råd.. vill ju ha riktigt bra resultat då möblerna ska säljas! har vart med om att kvistarna lyser igenom trots kvistlack.. har det hänt er nångång? kan man använda enbart vattenbaserad färg eller är det bättre med shellack och oljegrund?? sen vattenbaserad färg överst eller oljebaserat där oxå??
nån som vet?
hallå!
det blir långt mellan gångerna.. hur är det med alla?
har hittat DET skåpet!!! i min syrras bod.. de har inte vett att uppskatta fiiina gamla möbler..
nytt i bloggen, har fått tag i loppisfynd på nära håll i sommar kan man säga..
har knappt inte besökt nån loppis jue..
kaosiettvitthus.blogspot.com
arigold: vilken härligt levande bild!! jättefint!
detta är den enda tråd jag kan följa nuförtiden så jag är glad att den finns!
arctura: vi har mörkt grå kalksten och det är smuts-praktiskt men blir lätt repor..
fick förresten stoff&stil katalogen idag.. vill pyssla å sy å virka.. mmmmmmmmm.........