• Videli

Vitt lantliv - del 3

mammaninna skrev 2009-06-28 09:46:01 följande:
    den har vi!! jättefint och TÅLIGT! dock lite för litet för att skugga bra över vår pool.. men det är dessutom jättefint!
    Jaha vad kul, attans så missade jag den när vi var på ikea i torsdags. Men jag avlider i denna värem, så jag får köpa på vägen hem från jobbet imorgon.

De måttet blir oxå förlitet för våran altan, men jag tänkte att man kan köpa två och ha brevid varandra.

Tittade på "riktiga" soltak men dom kostar minst 300 kvm, och vi ska bygga om våran altan nästa sommar och bygga pool. Då kanske man kan kosta på sig en bättre. Men i år får ikeas soltak duga då...
  • Videli

Numberone,

Ååå lider med er, säger som någon anna sa. Försöka att ta bort alla mjölkprodukter är oftast boven. *kram

Anton,

Kul med lite loppisfynd, ska oxå ta en sväng inåt landet och se om jag kan fynda nått.

Har nytt inlägg i bloggen, lite om alla mina fynd och lite annat oxå.

www.gardochhagar.blogspot.com

• Videli

Villa Nordåker skrev 2009-06-28 20:40:23 följande:

Jag vill!!!!Men jag har 40mil till Stockholm, du har inte lust att köpa det åt mig så kan jag komma förbi på semestern och då samtigt gå husesyn hos dig.
    Hihihi hade jag bott kvar i sthlm så kunde jag ha gjort det. Men nu har jag en bit dit...
    Men du är så välkommen förbi i alla fall på en fika
  • Videli

Hej i stugorna...

Idag har jag fyndat 4 st leksandstolar för ynka 200 kr Synd att jag inte bodde närmare Jönköping för då skulle jag slå till på dom oxå.

Har även hunnit med att för 2:a gånger lämnat tillbaka Vide´s Tripp Trapp stol. Så värdelös stolen har blivit. Nu fick jag i alla fall pengarna tillbaka och köpte en "vanlig" barnstol på IKEA Agam, men kändes konstigt att köpa en svart. Synd att den inte fanns i vitt.

Hoppas det går bra för Vide nu att sitta på en sådan stol. Han har inte velat sitta i tripp trappen, uatn viljat suttit på en vanlig stol.

Såg att ni diskuterade barnsängar, jag undrar när jag ska ta bort spjälen på Vides säng. Just nu känns det skönt att veta att man kan somna om på morgona utan att Vide ska upp

• Videli

Jaa men nu skulle jag vilja ha andra pinnstolar. Nu får det räcka med Leksandstolar...
    Skulle vilja hitta "Lilla Ålandstolar"
  • Videli

Villa Nordåker skrev 2009-06-30 21:47:46 följande:

Ja ombyte förnöjjer. Då har du något nytt att leta efter på Blocket.Jag gillar också den typen av pinnstolar men jag har köpstopp på stolar, det känns som om vi har hur många som helst här hemma.
    Hihi ja, msåte försöka hitta misnt 12 stolar till utebordet. Där jag vill ha blandade gamla stolar.
    numberone skrev 2009-06-30 21:50:04 följande:
    de har ju så klart utgått... min vanliga tur
    Så där känner jag oxå, alltid när jag ska ha nått så har det utgått. Var ju där idag och skulle köpa soltaken, jaha tror ni dom fanns kvar??? *arg utgått för säsongen
  • Videli
    LinaoMatilda skrev 2009-06-30 21:57:54 följande:
    Videli: Är det Dyning du skulle köpa? De finns här ännu. Om du vill kan jag skicka åt dig.
    Åååå jag vet inte vad den heter men ska springa in och kolla på hemsidan på en gång....
  • Videli

Lina,

Ska kolla med Västerås och Barkaby i Sthlm om dom har. Annars får du om du orkar jättegärna göra det... Man blir såå sur när man vill ha nått som är slut.

Men kan tipsa om att dom säljer ut Mälarö gruppen nu, jag köpte soffan idag.

• Videli
    LinaoMatilda skrev 2009-06-30 22:09:31 följande:
    Ok, ja det går bra. Det står på hemsidan att det finns 7 st kvar här.
    Jaa det ser ut att finnas i Barkaby, men man ska ju aldrig vara säker på varulagret det stämmer ju inte ibland.

Anton,

Oj betalade jag 395 eller 495, minns inte kan kolla kvittot sen.
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3