Vitt lantliv - del 3
Hej på er! Nu är vi hemma från Danmark igen. Lite skönt att vara i sitt eget hem och inte behöva jaga barnen för att försöka rädda det som räddas kan i folks hem men jag saaaknar Danmark och speciellt Köpenhamn
Älskar verkligen den staden! När barnen blivit lite större vill jag gärna flytta dit!
Det blev dåligt med loppisbesök tyvärr men ett par ställen hann vi med, inte de bästa ur fyndsynpunkt men en av dem var jätterolig att besöka då den låg i ett gammalt arbetarkvarter. Sådana ställen finns inte i Stockholm längre. Det var en salig blandning av försäljare, mammor med barnsaker, kvinnor med plåtburkar och annat shabby och gamla missbrukare med allehanda bråte, det var hos dem de roligaste sakerna fanns.
Jag är så irriterande dålig på att gå på loppis eftersom jag är så velig *haha* Jag vet vad jag gillar men tänk om det finns något bättre på nästa loppis osv, osv... Nästa gång skall stoora plånboken, ett gediget schema och inga barn (sorry mina små älsklingar) med *hihi*
Jag ser att ni funderat över det där med två trådar... Jag tycker ju personligen att det är jättetråkigt att inte alla kan trivas i samma tråd. Jag har lite svårt att komma ihåg vad som skrivits var och jag gillar ju båda trådarna och folket i dem. Men eftersom det finns de som känner sig obekväma i någon av trådarna så är det väl bäst att det finns två och framförallt är det ju lite knepigt att sätta sig över dem som startat dem
Nu har jag en ny sneak peek i bloggen
www.noamajahemma.blogspot.com