Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005
    misak skrev 2009-06-22 20:21:40 följande:
    Det är min favorit, men sambon tycker det är för dyrt, men jag kanske ska trotsa honom, hihi.
    Jag har letat överkast till min son över ett år men inte köpt något. Antingen är de för dyra eller inge fina. Fick typs att sy ett själv, kanske lapptäcke i fina tyger som passar rummet
  • Anton2005
    Videli skrev 2009-06-22 21:57:44 följande:
    Hej Hopp,Åååå vad jag älskar sommaren, då rensar folk sina föråd och då kan man fynda.Idag har jag fyndat ett bord/skrivbord och en pianopall
    Vilka fynd du gör. De andra möblerna du visade var jätte fina. Älskade skåpet du visade
  • Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2009-06-22 21:55:59 följande:
    Villa Nordåker skrev 2009-06-22 21:33:15 följande: villahemmet.blogspot.com/2008/11/quiltbeskriv...Sugen på att pröva detta jag också.
    Villa Nordåker skrev 2009-06-22 21:33:15 följande:
    Ja det blir säkert billigast, men jag det svåra är att kunna sy ihop det med stoppningen. Jag har för mig Villa hemmet hade en beskrivning hur hon sydde ett överkast/täcke själv.
    Tack för tipset...som sagt tyckte det såg jätte snyggt ut
  • Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2009-06-23 05:57:40 följande:
    Här är en fin blogg, och de har pool. Kanske skulle vara rätt skönt med pool? Och jag tycker det kan vara fint också. mittlivplandet.blogspot.com/
    Videli skrev 2009-06-22 22:21:02 följande:
    ååå vad fint täcket från Villa hemmet,Lina, nää det är blocket, är verkligen periodare i mitt beroende. Anton,Ja bokskåpet är ett riktigt fynd, som blev jättefint i vitt.Fint hus du visade, men oj vad stressad jag blev att titta in, alldeles förmkt prylar för mig. Poolen passade inte in, vi står oxå och överväger att skaffa pool. Men är lite allergisk mot sådan. Men har barn som är vattendjur, skulle vara roligt att ha dom hemma inte oxå, så det kanske skulle lösa problemet.
    Vi har oxå pratat pool och jag skulle gärna ha det någon gång i framtiden. Jag och mwe var på underbara smultrongården i lördags och de har pool i trädgården som jag gillade. Vet inte om man kan se den i bloggen men hela stället är helt underbart så har ni vägarna förbi måste ni verkligen titta in där.

http://smultrongarden.blogspot.com/
  • Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2009-06-23 06:04:24 följande:
    God morgon Malin! Ja, det ser ut att bli en underbar dag. Och jag är ledig idag så det passar mig perfekt. Har en hel del att fixa ute. Ogräs måste jag också rensa.Ha en bra dag!
    Villa Nordåker skrev 2009-06-23 06:01:01 följande:
    God morgon Lina!Skiner solen i Finland också? Denna vecka ska det vara superfint väder, tur att man är hemma efter 14.15. Jag måste rensa lite ogräs idag, hade tänkt göra det igår men jag var på Rusta istället.
    God morgon!
    Underbart med sol, dock inte med ogräs, vi har massor här med som måste bort. Vet bara inte vart jag ska göra av min lilla unge medans man plockar med sånt, han vill ju stoppa varenda sten från grusgången i munnen.

Måste bara berätta för jag tyckte det var lite roligt. Lilla Algot verkar vara lite bekväm av sig och har inte velat gå även om vi håller honom i händerna och sådär. Min erfarenhet är att varenda barn i den åldern vill gå med mamma och pappas hjälp. Algot ska iaf snart börja dagis och jag vill gärna att han går tills dess. Har hört att kavatskorna ska ge barnen bättre balans så jag åkte och köpte ett par igår och Algot som aldrig gått med läragåvagnen tidigare gick och gick hela kvällen :)
  • Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2009-06-23 07:54:52 följande:
    Anton: Så gulligt! Det är klart man inte vill gå om man inte har rätt skor Jag börjar bli riktigt nervös. Imorgon kommer de och fotar och jag tycker här ser ut som "hej kom och hjälp mig". Iiiiii!
    åh va kul...kommer man kunna köpa den tidningen i Sverige?
  • Anton2005
    misak skrev 2009-06-23 11:21:58 följande:
    Videli: Vilka underbara möbler du hittat!Anton: Jag såg att smultrongården hade 20% på Sturehof, tror du de skickar dem?
    Åh har de...när började den, missade vi att det var rea i lördags när vi var där tro?
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3