• Anonym (Berätta för mig)

Stånd hela tiden?

Har aldrig varit med om en kille som den jag har!
    Han slaknar ALDRIG.
    Man kan ha sex flera gånger på raken då han kommer och sprutar.
    Han blir väldigt känslig på ollonet efter tre-fyra gånger han kommit på raken. Det går ju inte snabbt heller.
    Först när han sovit en stund så slaknar den.
    Vet att han tycker att det är väldigt jobbigt ibland. Om han får "kupéstånd" och liknande.
    Jag måste väl ha världens tur antar jag :P
    Men är det inte väldigt ovanligt? Gissa om jag blev chockad i början. Är nog lite fortfarande tror jag...

• Svar på tråden Stånd hela tiden?

Anonym (Tullillul) skrev 2009-06-12 01:25:00 följande:

Men kan han inte kolla med sjukan da??
    han vill inte. jag har med sagt det. Tänkte bara ifall andra varit med om det? Jag har då aldrig det och det verkar ju rätt ovanligt om man kollar svaren jag fått.
  • Kallemannen

Har han alltid stånd? På jobbet också?
    Hur går det på badstranden då? Går han runt där med värsta indiantältet? Har han en stor kuk så det syns tydligt?

• flosa

trodde allvarligt att jag skulle ge dig ett råd.. tills jag såg hans ålder hehehe 21 år ... min e 33 !!! gaaah !! MITT RÅD TILL DIG .passa på och njuuuuut , det kommer en tid hahahaahah lycka till

• Anonym

Fråga om han inte äter Kamagra!

• Anonym

Om han bara är 21 år så är han ju i sin bästa "knullålder"
    Jag lovar att det kommer lugna ner sig om några år.
    Alla "gubbar" blir slöare med åren, Synd nog =(
    Så njut så mycket du kan medans du kan.

Kallemannen skrev 2009-06-12 08:47:39 följande:
    Har han alltid stånd? På jobbet också? Hur går det på badstranden då? Går han runt där med värsta indiantältet? Har han en stor kuk så det syns tydligt?
    Japp hela tiden. Kan inte bada bland andra. Han skäms ju såklart och ja den är ju inte speciellt liten heller. Tycker synd om honom!
    Anonym skrev 2009-06-12 20:24:27 följande:
    Fråga om han inte äter Kamagra!
    det gör han inte...
  • Anonym (Kille)

Det måste vara bättre att ha ståfräs hela tiden än att vara impotent. Går han omkring och är kåt hela tiden när han har fräs i så fall måste det vara jobbigt.

• Förväntansfull0406
    Anonym (Berätta för mig) skrev 2009-06-12 01:11:32 följande:
    Ganska så många klick. Ingen som har något tips eller har varit med om liknande?
    tips?? vad vill du ha för tips?? skålla kuken eller doppa i isvatten...de lär nog funka?
Svar på tråden Stånd hela tiden?