• Anonym (Berätta för mig)

Stånd hela tiden?

Har aldrig varit med om en kille som den jag har!
    Han slaknar ALDRIG.
    Man kan ha sex flera gånger på raken då han kommer och sprutar.
    Han blir väldigt känslig på ollonet efter tre-fyra gånger han kommit på raken. Det går ju inte snabbt heller.
    Först när han sovit en stund så slaknar den.
    Vet att han tycker att det är väldigt jobbigt ibland. Om han får "kupéstånd" och liknande.
    Jag måste väl ha världens tur antar jag :P
    Men är det inte väldigt ovanligt? Gissa om jag blev chockad i början. Är nog lite fortfarande tror jag...

• Svar på tråden Stånd hela tiden?
  • Maskrosungen

Min sambo får stånd väldigt lätt och kan komma flera gånger men att ha stånd hela tiden måste ju bli tufft i längden! Jag skulle nog höra mig för anonymt till 1177 om det kan vara något som är galet. Om han inte själv kan få den att slakna efter sex så kan det ju vara att han har förmycket hormoner eller någon slags förträning i blodåderna som fyller svällkropparna.

• Micke54

Man får ju sjukt ont i ballen efter att ha haft stånd för länge! Får han inte smärtor efter ett tag? a.k.a Blue balls, inte skönt för fem öre. Var det så för mig skulle jag söka hjälp, springa runt med ribba dagarna i ända skulle ju handikappa mig rejält. Gymmet vore uteslutet tack vare mjukisbrallor och bånge går bort. Stranden likadant osv. Livet skulle ju få utlevas i en hederlig gammal Fristadsoverall size xxl

• Förväntansfull0406
    Micke54 skrev 2009-06-14 20:47:18 följande:
    Man får ju sjukt ont i ballen efter att ha haft stånd för länge! Får han inte smärtor efter ett tag? a.k.a Blue balls, inte skönt för fem öre. Var det så för mig skulle jag söka hjälp, springa runt med ribba dagarna i ända skulle ju handikappa mig rejält. Gymmet vore uteslutet tack vare mjukisbrallor och bånge går bort. Stranden likadant osv. Livet skulle ju få utlevas i en hederlig gammal Fristadsoverall size xxl
    eller hur!!! tycker inte det verkar så kul med fjong dagar i enda...
  • Micke54
    Förväntansfull0406 skrev 2009-06-14 20:52:59 följande:
    eller hur!!! tycker inte det verkar så kul med fjong dagar i enda...
    Nej fy jag kommer ju med skräckblandad förtjusning ihåg hur det var att åka morgonbussen i högstadiet och det började resa sig i brallan. Antingen fick man hänga ryggsäcken på bulan eller så fick man dölja det på något annat sätt ;)
    Sen det värsta är väl att det gör sjukt ont efter ett tag
  • Förväntansfull0406
    Micke54 skrev 2009-06-14 20:55:36 följande:
    Nej fy jag kommer ju med skräckblandad förtjusning ihåg hur det var att åka morgonbussen i högstadiet och det började resa sig i brallan. Antingen fick man hänga ryggsäcken på bulan eller så fick man dölja det på något annat sätt ;) Sen det värsta är väl att det gör sjukt ont efter ett tag
    hahaha....stackars grabbar, ni har de inte lätt

Anonym (Kille) skrev 2009-06-14 18:10:44 följande:

Det måste vara bättre att ha ståfräs hela tiden än att vara impotent. Går han omkring och är kåt hela tiden när han har fräs i så fall måste det vara jobbigt.
    Grejen är ju den att han inte är kåt utan får det titt som tätt ändå.
    Maskrosungen skrev 2009-06-14 18:17:11 följande:
    Min sambo får stånd väldigt lätt och kan komma flera gånger men att ha stånd hela tiden måste ju bli tufft i längden! Jag skulle nog höra mig för anonymt till 1177 om det kan vara något som är galet. Om han inte själv kan få den att slakna efter sex så kan det ju vara att han har förmycket hormoner eller någon slags förträning i blodåderna som fyller svällkropparna.
    Har också tänkt på om det har med hormoner att göra. Det låter ju mest troligt. Skitjobbigt för honom när han inte kan göra någonting åt det själv. Den är ju aldrig helt slak.
    Micke54 skrev 2009-06-14 20:47:18 följande:
    Det är det jag menar! han tycker ju att det är superjobbigt. Men alla verkar ju tro att det är "lyckos" honom. Men eftersom att han alltid haft det såhär så har han väl vant sej skulle jag tro. Han blir ju såklart väldigt känslig efter att ha kommit några gånger på raken men den slaknar ju inte för det.
    Förväntansfull0406 skrev 2009-06-14 20:57:51 följande:
    hahaha....stackars grabbar, ni har de inte lätt
    Nej det är verkligen inte roligt.... Psykiskt påfrestande att hela tiden oroa sej för att få stånd tid och otid.
  • Anonym (Kille)

Men då har ju ni kvinnor något ni kan roa er åt en kille som har fräs hela tiden.

Svar på tråden Stånd hela tiden?