• Anonym (Berätta för mig)

Stånd hela tiden?

Har aldrig varit med om en kille som den jag har!
    Han slaknar ALDRIG.
    Man kan ha sex flera gånger på raken då han kommer och sprutar.
    Han blir väldigt känslig på ollonet efter tre-fyra gånger han kommit på raken. Det går ju inte snabbt heller.
    Först när han sovit en stund så slaknar den.
    Vet att han tycker att det är väldigt jobbigt ibland. Om han får "kupéstånd" och liknande.
    Jag måste väl ha världens tur antar jag :P
    Men är det inte väldigt ovanligt? Gissa om jag blev chockad i början. Är nog lite fortfarande tror jag...

• Svar på tråden Stånd hela tiden?

Anonym (Kille) skrev 2009-06-15 04:36:38 följande:

Men då har ju ni kvinnor något ni kan roa er åt en kille som har fräs hela tiden.
    Hellre att han det vid "normala" tillfällen och inte hela tiden. Inte ett dugg kul att gå runt med bånge hela dagarna. Är nog kanske svårt att förstå hur påfrestande det är
  • Kallemannen

Anonym (Berätta för mig) skrev 2009-06-15 02:08:09 följande:

Nej det är verkligen inte roligt.... Psykiskt påfrestande att hela tiden oroa sej för att få stånd tid och otid.
    Har han aldrig sökt hjälp för det?
  • Anonym

Googlade lite mer, det verkar vara något som går över med tiden men om han lider av det och har ONT så ska man självklart söka hjälp.

Anonym skrev 2009-06-15 12:33:12 följande:
    Googlade lite mer, det verkar vara något som går över med tiden men om han lider av det och har ONT så ska man självklart söka hjälp.
    nee han har inte ont, det är bara jobbigt. Har försökt pucha honom till att gå och kolla upp det men han vill verkligen inte.
  • Tjimtjom

Det finns ju vissa kvinnor som får flera orgasmer om dagen, utan att göra nåt. Gick nåt program om det för ett tag sen, kanske nån kommer ihåg?
    Det din pojkvän kanske har nån manlig variant av det?
    Kommer inte ihåg vad det hette bara.

Tjimtjom skrev 2009-06-16 02:41:17 följande:
    Det finns ju vissa kvinnor som får flera orgasmer om dagen, utan att göra nåt. Gick nåt program om det för ett tag sen, kanske nån kommer ihåg? Det din pojkvän kanske har nån manlig variant av det? Kommer inte ihåg vad det hette bara.
    japp såg det. Men det handlar ju inte om att han får bånge för att han är kåt som dom flesta verkar tro? nte för att hon heller var det, som fick orgasm när hon fönade håret. Trodde att det var ovanligt men inte såhär ovanligt som det verkar :O
    Lolilla skrev 2009-06-17 08:59:22 följande:
    Han är 21. Det går över.
    ja det gör det säkert. Men har man haft det så sedan han var liten så det är inte någon större tröst, jag lovar!
  • Lolilla

Anonym (Berätta för mig) skrev 2009-06-17 15:18:12 följande:

ja det gör det säkert. Men har man haft det så sedan han var liten så det är inte någon större tröst, jag lovar!
    Sedan han var liten? Har jag missat något? Dessutom måste det väl vara en tröst att det går över.
    Lolilla skrev 2009-06-17 18:45:44 följande:
    Anonym (Berätta för mig) skrev 2009-06-17 15:18:12 följande: Sedan han var liten? Har jag missat något? Dessutom måste det väl vara en tröst att det går över.
    japp, det har alltid varit så. Så länge han kan minnas. Har ju inte blivit någon skillnad under dom här åren. Men jag hoppas för hans skull att det löser sej. Försöker få iväg honom för att kolla upp det, men det är banne mej inte lätt!
  • Lolilla

Anonym (Berätta för mig) skrev 2009-06-17 22:50:50 följande:

japp, det har alltid varit så. Så länge han kan minnas. Har ju inte blivit någon skillnad under dom här åren. Men jag hoppas för hans skull att det löser sej. Försöker få iväg honom för att kolla upp det, men det är banne mej inte lätt!
    Vadå alltid? Sen tidig barndom eller? Han kanske borde gå till en doktor då
    Lolilla skrev 2009-06-17 23:17:30 följande:
    Anonym (Berätta för mig) skrev 2009-06-17 22:50:50 följande: Vadå alltid? Sen tidig barndom eller? Han kanske borde gå till en doktor då
    Som sagt...
Svar på tråden Stånd hela tiden?