Billiga ljudböcker ?
Hej !
Var kan jag hitta billiga tal/ljudböcker ? Gärna sidor på nätet, men även butiktips.
/tomcar1
Hej !
Var kan jag hitta billiga tal/ljudböcker ? Gärna sidor på nätet, men även butiktips.
/tomcar1
Du tjatar om utlåna hit och dit, jag syftar på att sitta PÅ BIBLIOTEKET och läsa. Behöver man låna i disken för det?
"Nu är det ju skillnad på att bläddra i boken och att läsa boken, men ja ska du läsa boken så ska den lånas, för statistikens skull samt betalning till författare."
Så om jag vill läsa Liza Marklunds nya på bibblan, men inte "lånar den" på rätt sätt (med kortet), kommer en bibliotikarie och sliter den ur händerna på mig och tvingar mig att låna den på riktigt?
"Ja ska du läsa hela boken så ska du låna den."
Skitsnack. Ser ofta personer sitta på bibblan i timmar med en och samma bok, och det är aldrig någon bibliotikarie som ens bryr sig. Eller finns det en viss tidsgränd för när man inte får läsa samma bok på bibblan längre?
"Lär ju tjata eftersom du inte bryr dig om det som skrivs"
Bryr mig om? Du missförstod mig innan, var därför jag skrev så. (Jag menar att sätta sig och läsa på bibblan, du trodde jag menade att ta hem boken.)
"Problemet blir ju när någon kommer och verkligen vill låna boken, och den saknas i hyllan, men jag förstår att du inte kan greppa problemet."
Jo, det kan jag, men var exakt står det att man inte får läsa böcker på bibblan? Var?
Okej. Var exakt står det?
Nevermind, läste fel.
4 veckor alltså, tack för svar !