• ROGG

Var handla kläder mm i USA

Är det någon som har tips på bra onlineshopar i USA så man kan beställa Kläder Skor hygienprodukter beautyprodukter mm ev även presenter sänglinnen mm Vi funderar på att åka till USA nu på semestern och vill gärna förkika lite vad som finns och vilka shopar man kan besöka Vi är inte intresserade av DESIGNKLÄDER från tusenlappen och uppåt utan vanliga bra kläder

• Svar på tråden Var handla kläder mm i USA
  • vackrastarflow

Virriga Vera skrev 2009-06-14 17:58:18 följande:

Thats me skrev 2009-06-14 17:53:46 följande: Nix, Wal-Mart levererar enbart till USA och Amerikanska militärförläggningar och Ambassader runt om i världen. Men jag har för mig att Wal-Mart finns i Hamburg.
    Finns i Storbritannien också, men går främst under namnet ASDA.
  • Thats me

Men vet ni några företag/affärer som levererar till sverige??
    Gärna barnkläder

Life is like a rollercoaster. Hang on and enjoy the ride !
  • Thats me

Nu e jag trög -s- men hur ska jag googla så jag vet att de skickar till sverige???

Sorry att jag lånade din tråd lite

Life is like a rollercoaster. Hang on and enjoy the ride !
  • Virriga Vera

Thats me skrev 2009-06-14 18:06:21 följande:

Nu e jag trög -s- men hur ska jag googla så jag vet att de skickar till sverige???Sorry att jag lånade din tråd lite
    Du googlar på det du vill handla. t.ex children clothes. klickar in dig på sidan och kollar deras villkor, där står vart de levererar. Annars så maila och fråga.
  • ROGG

Ni är helt fantastiska tack tack

• Tattyn
    vackrastarflow skrev 2009-06-14 17:51:53 följande:
    ja man kan gå där i evigheter!! *saknar*
    Ja verkligen, är det nån butikskedja vi borde ha i Sverige så är det Target.....
Svar på tråden Var handla kläder mm i USA