• Sandvargen

    Novembermammorna 2006!

    Upptäckte att den gamla tråden var stängd när jag var in för att kolla så att allt var bra med er. Så välkomna in så fortsätter vi prata om allt som rör och berör oss!

    Gamla trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m30718313.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m30718313.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27979428.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m24898283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m18422267.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m14500513.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m21818433.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m36075065.html
    familjeliv.se/Forum-11-265/m39091273.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m42088344.html

  • Svar på tråden Novembermammorna 2006!
  • Sandvargen

    Hoppas detsamma! Försökte lägga in tråden i lite gästböcker igår men blev spärrad för spam efter ett tag...

  • karin november

    Tack, Sandvargen! Hoppas övriga dyker upp.

    Idag har Emma och jag haft en mysig dag vid en stor lekplats. Härligt med lite sol efter allt regnande! Nu längtar jag till semestern, men det är några veckor kvar.

  • anna gottegris

    HEJ! Har saknat er tjejer! När jag har något roligt att berätta är tråden stängd! Bra att att du tog tag i det Sandvargen! Vi har skrivit på kontrakt för ett radhus!!! Vi är så glada och ser fram emot att få lämna denna hyreslägenhet mot en bostadsrätt. Vårat radhus har en liten trädgård, en altan och barnen kommer få varsitt rum.

    Vi kämpar dagligen med att inte bli galna på Emil och hans humör... Man kan bli tokig på honom, han lyssnar inte när vi säger till honom. Han forsätter leka med tvätten, klättra bland skorna eller något annat han inte får. Det är så frustrerande. Lisa är en liten solstråle, (om man inte byter blöja eller kläder på henne vill säja...) men hon är så klättrig och otroligt nyfiken på allt i lådor.
    Behöver jag säga att vi är trötta om kvällarna.

  • Hallon79

    Stort grattis till radhuset Anna

    Själva har vi idag skrivit kontrakt på nybyggnation av vårt efterlängtade hus Helt underbart - äntligen har vi bestämt oss - det har tagit TID, vi är supernöjda +med planlösningen och nöjda med förhandligen av huspriset!!!

  • Sandvargen

    Härligt med hus och radhus Anna & Hallon.

    Det där med att bli galen och kämpa med att inte bli rasande på en gnällig, kinkig, ej lyssnande liten 2,5 åring känns igen. Dessutom är Edvin extremt nappig just nu, han vill ha nappen precis hela tiden och kan "gråta" efter den i timmar... Frustrerande och jobbigt.

    Om någon har vägarna förbi Stockholm så kan jag varmt rekommendera Mulle Meck-parken i Solna Järva staden. Vi var där i lördags tillsammans med mina systrar deras barn och vår mamma och hade roligt i ett par timmar. Hade vädret varit bättre hade vi nog stannat längre.

    Nej nu måste jag kolla jobbmejlen innan det är dags att sova.

  • karin november

    Hallon och Anna, grattis till hus! Vad roligt. Har ni bilder?
    Vi vill gärna ha hus men det får nog vänta ett tag till.

  • madde84b

    Tack för länken hit!

    Grattis till er som hittat hus och radhus! Vill också ha hus någon gång i framtiden, men nu äger vi i alla fall vår bostad (vårt område blev ju ombildat) och 1 juni gick köpet igenom

    Annars är det rätt fullt upp med alla barnen, hemmafixandet och pluggandet! Hinner inte mer än vakna så är det sängdags igen I dag firar vi att vi varit gifta i 2 år, så dom stora får gå till svägerskan i dag så ska vi åka in till gamla stan och äta middag


    Elisa 061114 och Vilmer071229 Alicia 090522
  • karin november

    Maddie, ser att ni har bestämt namn. Alicia är sött. Sover och äter hon bra?
    Grattis till bröllopsdagen!

Svar på tråden Novembermammorna 2006!