• Imperialiss

Vilka plagg älskar/hatar ni??

Hejsan!

Mina favvoplagg är: Leggings (jag vet att många hatar det men nej, jag släpper dom aldrig oavsett mode haha) o klänning eller tunika. Jag gillar när det ser snyggt ut samtidigt som man kan vara bekväm o ledig.
    Plus mina skinnstövlar som funkar till ALLT och lite till. Dom lyfter vilken outfit som helst!

Plagg jag aldrig skulle sätta på mig är bla: Ostretchiga jeans med vrålhög midja. Eller sånadär Ninjabrallor med lååång gren *ryser*.
    Jag är mullig men skulle aldrig någonsin sätta på mig dessa storblommiga mönstrade o tältliknande plagg som finns i butikerna, uuusch! Nån måtta får det allt vara

Vilka är era favoritplagg, respektive hatplagg?
    Vad går ni gärna klädda i, och vad skulle ni aldrig sätta på er?

Hälsn.
    Mia.

• Svar på tråden Vilka plagg älskar/hatar ni??
  • Lussekatten87

Jag bara älskar tunikor och långa linnen!!! I love it! {#lang_emotions_heart}

(¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Maria BF 090803 ♥ ¸.?°´¯)
  • Imperialiss

Ohh en till tunika-lady! Härligt!
    Det funkar ju liksom till allt. Vardagstunikor, festtunikor, romantiska tunikor, rockiga tunikor, and so on..
    Fast jag kallar det flesta plagg som går nedanför rumpan för tunikor så..
    *damn nu blev det mycket av ett ord, kommer drömma om ordet tunika inatt*

• GrodanSkrutt

Just nu är min favorit en lång, härlig sommarklänning, enfärgat dunkel-blå, spagetti-axelband, med leggings i de här vädret så klart

Hatar såna puffbyxor & puffärmströjor

• Pansy

Jag älskar enkelt som jag sen rockar upp. Svarta jeans och en t-shirt. Låter kanske lite trist men it's my style babe. Har en frilla som heter duga så det ger kläderna lite extra edge.

Svårt att säga vad jag avskyr eftersom det handlar om personlig stil så jag tar hellre upp vad vad jag själv aldrig skulle kunna ta på mig.. Sånna där skor, heter det kilklack tro? Som stilettskor fast med platåtwist. Hua. Och sånna där prinsess-spets-klänningar som finns på Gina Tricot :S Uschabuscha

• tisteln

Jag har en helt underbar klock kjol som går strax nedanför knät - låter tråkigt och tantigt, men det är den inte alls. Tror det är Marlboro.

Annars avskyr jag rosa kläder - rakt av.

Saknar cykelbyxer i bomull - såååå bra att ha på sig när man har klänning!

• Trailer T

Älskar Jeans och skor

Hatar leggings och foppatofflor

• Pansy

Trailer T skrev 2009-06-18 21:55:01 följande:

Älskar Jeans och skorHatar leggings och foppatofflor
    Oh, Foppatofflor.. Jag ryser vid bara tanken. Inte för en miljon skulle jag ta på mig sånna vidunder. Och inte på tala om offentligt. Spelar ingen roll hur bekväma de påstås vara
  • Lussekatten87

Foppatofflor har jag aldrig ägt eller ens provat! *Stolt*

(¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Maria BF 090803 ♥ ¸.?°´¯)
  • heavensangel

Älskar: mina nya baggy highwaterjeans inköpta i Ullared för 129 kr

Hatar: alla röda plagg som finns. Urrkkk

• Trailer T
    Lussekatten87 skrev 2009-06-18 21:57:39 följande:
    Foppatofflor har jag aldrig ägt eller ens provat! *Stolt*
    Inte jag heller
Svar på tråden Vilka plagg älskar/hatar ni??