• Imperialiss

Vilka plagg älskar/hatar ni??

Hejsan!

Mina favvoplagg är: Leggings (jag vet att många hatar det men nej, jag släpper dom aldrig oavsett mode haha) o klänning eller tunika. Jag gillar när det ser snyggt ut samtidigt som man kan vara bekväm o ledig.
    Plus mina skinnstövlar som funkar till ALLT och lite till. Dom lyfter vilken outfit som helst!

Plagg jag aldrig skulle sätta på mig är bla: Ostretchiga jeans med vrålhög midja. Eller sånadär Ninjabrallor med lååång gren *ryser*.
    Jag är mullig men skulle aldrig någonsin sätta på mig dessa storblommiga mönstrade o tältliknande plagg som finns i butikerna, uuusch! Nån måtta får det allt vara

Vilka är era favoritplagg, respektive hatplagg?
    Vad går ni gärna klädda i, och vad skulle ni aldrig sätta på er?

Hälsn.
    Mia.

• Svar på tråden Vilka plagg älskar/hatar ni??
  • Pansy

Trailer T skrev 2009-06-18 22:00:28 följande:

Inte jag heller
    Jag är de tredje duktiga musketörern :)
  • Sweetycow

Jag älskar baggy fit jeans med super low waist. Avskyr tighta stuprörs jeans, haremsbyxor och det mesta i rosa...

• Imperialiss
    Pansy skrev 2009-06-18 22:09:24 följande:
    Trailer T skrev 2009-06-18 22:00:28 följande:
    Jag är de tredje duktiga musketörern :)
    Och jag den fjärde musketören som det aldrig pratas om!
    Foppatofflor är verkligen hemskt. Träskor i plast med hål i. Liksom... varför??
  • Imperialiss
    Sweetycow skrev 2009-06-18 22:30:00 följande:
    Jag älskar baggy fit jeans med super low waist. Avskyr tighta stuprörs jeans, haremsbyxor och det mesta i rosa...
    Jaaa tack, det var haremsbyxor jag menade! Ninjabyxor finns nog inget som heter ens haha. Haremsbyxor - uscha..
  • Marina Elena

älskar långa kjolar o hatar haremsbrallor

• Sweetycow
    Sweetycow skrev 2009-06-18 22:30:00 följande:
    Meh vad tusan... Det skulle ju stå Hoodies också på älskilingskläderna. Dumma dator som håller på att ge upp och tappar bort mina ord
  • Choklad och Nötter

Älskar skjortor! Leggings också iofs. Långa linnen är jäkligt skönt det också.

• Imperialiss

Choklad och Nötter skrev 2009-06-19 01:49:03 följande:

Älskar skjortor! Leggings också iofs. Långa linnen är jäkligt skönt det också.
    Åhh skjortor tycker jag är grymt snyggt! Jag gillar verkligen när det ser sådär ledigt stylish ut med långskjorta, leggings, och remsandaler.
    Själv är jag (tyvärr) för storbystad för att skjortor ska sitta snyggt. Det blir oftast peephole mellan knapparna och så ser jag gravid ut, iaf om skjortan inte är avskuren under bysten.
  • Moj Katile

Jag hatar verkligen stuprörs byxor och haremsbyxor!!!

Älskar svarta "fin"byxor, lätt utställda.

• Fratris

Älskar klänningar! Skor i stora lass (höga stiletter eller ballerinor, inget mittemellan! )

Avskyr söta ballong eller tulpankjolar på mig eftersom jag ser extremt tjock ut i dem tyvärr, men de är supersnygga på folk som har kroppen till att bära dem.

Sen hatar jag ju sånt som alla BORDE hata, typ crocs, haremsbyxor, morots-jeans och rem-sport-sandaler... HU!

Svar på tråden Vilka plagg älskar/hatar ni??