• Imperialiss

Vilka plagg älskar/hatar ni??

Hejsan!

Mina favvoplagg är: Leggings (jag vet att många hatar det men nej, jag släpper dom aldrig oavsett mode haha) o klänning eller tunika. Jag gillar när det ser snyggt ut samtidigt som man kan vara bekväm o ledig.
    Plus mina skinnstövlar som funkar till ALLT och lite till. Dom lyfter vilken outfit som helst!

Plagg jag aldrig skulle sätta på mig är bla: Ostretchiga jeans med vrålhög midja. Eller sånadär Ninjabrallor med lååång gren *ryser*.
    Jag är mullig men skulle aldrig någonsin sätta på mig dessa storblommiga mönstrade o tältliknande plagg som finns i butikerna, uuusch! Nån måtta får det allt vara

Vilka är era favoritplagg, respektive hatplagg?
    Vad går ni gärna klädda i, och vad skulle ni aldrig sätta på er?

Hälsn.
    Mia.

• Svar på tråden Vilka plagg älskar/hatar ni??
  • Trolltoka

Älskar klänningar och linnen! Skulle aldrig få för mig att ta på en t-shirt frivilligt! Sen tänker jag gå emot strömmen och säga att jag bara älskar mina knallrosa crocs! Är så ruggigt sköna och jag slipper ha äckliga strumpor på mig!

trolltoka.blogg.se *~*Novah 13/3-07♥BF 25/1-10*~* novahpantera.bilddagboken.se
  • Imperialiss
    Trolltoka skrev 2009-06-19 11:50:08 följande:
    Älskar klänningar och linnen! Skulle aldrig få för mig att ta på en t-shirt frivilligt! Sen tänker jag gå emot strömmen och säga att jag bara älskar mina knallrosa crocs! Är så ruggigt sköna och jag slipper ha äckliga strumpor på mig!
    Nejnej snälla inte crocs! Det finns ju så mycket andra sköna modeller där man slipper ha strumpor! Men jag antar att det är som min mamma säger "Börjar man använda cros, ja då är man fast sen"
  • Trolltoka

Visst dom är definitivt inte snygga! Det tyckerinte jag heller Men är så mjuka å sköna å så smidigt å bara kliva i och ur Och ja.. Din mor har så rätt!

Imperialiss skrev 2009-06-19 12:41:24 följande:
    Nejnej snälla inte crocs! Det finns ju så mycket andra sköna modeller där man slipper ha strumpor! Men jag antar att det är som min mamma säger "Börjar man använda cros, ja då är man fast sen"
    trolltoka.blogg.se *~*Novah 13/3-07♥BF 25/1-10*~* novahpantera.bilddagboken.se
  • Imperialiss
    Trolltoka skrev 2009-06-19 12:43:01 följande:
    Visst dom är definitivt inte snygga! Det tyckerinte jag heller Men är så mjuka å sköna å så smidigt å bara kliva i och ur Och ja.. Din mor har så rätt!
    Åhh vad nöjd mamma hade blivit om hon hade läst det du skrev där!
  • Imperialiss
    Trolltoka skrev 2009-06-19 12:43:01 följande:
    Och förresten.. som om jag kan yttra mig! Jag kommer att gå i leggings till min dödsdag trots att det kommer vara så totalt omodernt. Just för att dom är så sköna. Så jag är ju likadan själv för sjutton
  • logg81

Så länge det är ett svart plagg kan jag göra det mesta med det.

Just nu bara älskar jag min klänning jag sytt om. Den blev superkalasbra!

Allt med glitter, pastell eller annat mode alá Britney går fetbort...

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Behemot

Jag älskar v-ringade tröjor, sneakers och alla möjliga varianter av kjol!

Jag hatar långa spetsiga skor (eftersom foppatofflor är en sjukdom och inte ett plagg så har jag dem inte på listan över plagg jag hatar)

De kan inte knäcka dig om du inte har en ryggrad
  • Imperialiss
    logg81 skrev 2009-06-19 16:22:17 följande:
    Så länge det är ett svart plagg kan jag göra det mesta med det. Just nu bara älskar jag min klänning jag sytt om. Den blev superkalasbra! Allt med glitter, pastell eller annat mode alá Britney går fetbort...
    Ja usch jag är inte heller mycket för glitter, paljetter och annat krafs.
    Och absolut samma här, svart är ju en färg som alltid funkar no matter what.
    Hur sydde du om din klänning förresten? Alltså från lång till kort eller hurdå? jag blir alltid så avundsjuk på er som kan sy!
  • logg81
    Imperialiss skrev 2009-06-19 16:32:01 följande:
    Ja usch jag är inte heller mycket för glitter, paljetter och annat krafs. Och absolut samma här, svart är ju en färg som alltid funkar no matter what. Hur sydde du om din klänning förresten? Alltså från lång till kort eller hurdå? jag blir alltid så avundsjuk på er som kan sy!
    Ha ha.... Jag har inte hållt i nål och tråd på 18 år.... Det senaste jag sydde var ett örngott på syslöjden i 4:an

Jag kan lägga upp en bild i galleriet på resultatet... Nu är det visserligen lite tyll och lite krimskrams på den men den är smakfull...  i mitt tycke då då

Från början var det en enkel svart klänning.
    ge mej 2 sekunder så ska jag lägga upp den....
  • logg81
    Imperialiss skrev 2009-06-19 16:32:01 följande:
    Ja usch jag är inte heller mycket för glitter, paljetter och annat krafs. Och absolut samma här, svart är ju en färg som alltid funkar no matter what. Hur sydde du om din klänning förresten? Alltså från lång till kort eller hurdå? jag blir alltid så avundsjuk på er som kan sy!
    Nu finns den i galleriet... Under "Klänningen"
    Men den hamnade på sniskan så du får vända på datorskärmen för att se den rätt
  • Imperialiss
    logg81 skrev 2009-06-19 16:37:24 följande:
    Nu finns den i galleriet... Under "Klänningen" Men den hamnade på sniskan så du får vända på datorskärmen för att se den rätt
    Oh vad spännande! Ska kolla direkt!
  • TeIubesc

Bäst på sommaren är ju lätt flip-flop. Som höggravid och lika vid som ett kylskåp så är det de ända jag får på mig utan hjälp! Men är det V-ringade tröjor,lagom sexigt utan att hänga ut för mycket. Finns det något om Britney Spears eller Paris Hilton skulle kunna tänka sig ta på sig så NEJ NEJ NEJ! *hulkar* Annars älskar jag mysbyxor,sjukt osexigt men vem bryr sig?

• Airlee

Jag älskar min "lilla svarta", skulle inte klara mig utan den.

Skulle nog hellre amputera tårna än att bli sedd i foppatofflor.

Svar på tråden Vilka plagg älskar/hatar ni??