Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Vi som sörjer Michael Jackson

gkdr skrev 2009-06-28 11:14:34 följande:
    Michael Jackson var "The king of pop" Jag kan fortfarande inte förstå att han har gått bort. Hans musik, texter och dans har berört mig och så många andra så otroligt mycket. Jag har haft gråten i halsen hela helgen och lyssnat på hans musik. Vill du sörja och dela minnen med andra fans över hela världen gå in på följande länk: www.michaeljackson.com/
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 14:28:14 följande:

Om du vill minnas en fin bild av MJ så ska du inte titta på bilden. Jag drömde om MJ inatt att jag bodde granne med honom och att han plinga på min dörr(Bodde alltså ensam) Han kom iaf och plinga på min dörr och jag vart helt chockad, jag hade munnen långt ner i marken. Men han fick komma in och han sa "du fyller år idag va?" Och jag vart så himla häpen att han visste att jag fyllde, och han visste att jag ÄLSKAR You are not alone. Vi gick in i vardagsrummet och han gav mig en cdskiva som jag skulle sätta i. musiken gick igång jag hade mina aningar att det var just den låten han skulle sjunga. Han ställde sig och börja och sjunga efter ett tag in i låten så tar han min hand och för mig till honom :O Sedan står vi däroch dansar och har kul, efter det så gjorde vi mat och pratade och hade roligt :P
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 14:36:12 följande:

Snacka om att jag vart besviken när jag vakna i mitt urvarma sovrum :/
    kan tänka mig det...
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 14:44:42 följande:

Det var så verkligt, jag vaknade av att nått ramla ner i mitt rum. Var helt borta. Och i fredags eftermiddag så tyckte jag att jag såg Michael här hemma i vardagsrummet :O En snabb visit från honom eller nått
    Ja, man kan ju hoppas på att det var en visit från honom...o just för att hälsa på hos dig
  • beadis

Jag kan fortfarande inte fatta att han är borta, lyssnade på hans sång om ... his childhood, den är så sorglig och fin

• beadis
    Eisa skrev 2009-06-28 14:50:10 följande:
    Kanske döda kan "splittra sig" och visitera många samtidigt.
    Ja, eller hur..
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-28 14:49:15 följande:
    Hur länge har ni vart ett fan?
    Jag har älskat hans låtar sen 85....mest de äldre låtarna just från 80talet
  • beadis

Alltså fattar ni på riktigt att han är död? , det gör inte jag än

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 15:22:58 följande:

Nopp det gör jag inte. Tittar ofta på bilden på expressen men förstår fortfarande inte.. Vare nån som kollade på den här Michael Jackson och hans musik på svt1 i fredagskväll klockan 22? isf, vet ni va låten heter då han går på en gata(det är svartvitt)?
    jag såg dokumentären men kommer inte ihåg vilken låt du pratar om ...tyvärr
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 15:30:00 följande:

Vad synd :(
    undrar om svt.se/play har dokumentären där, har du kollat?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson