Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Vi som sörjer Michael Jackson

Neelah skrev 2009-06-29 15:54:12 följande:
    Nej, jag vill inte prata mer om det. Alla kan läsa här och det känns inte riktigt bra.
    ok...
  • beadis

MJ

Berättar om pressen och polisens behandling av honom

• beadis

här är domen som blev Not guilty

kanske lite OT, jag vet..sorry

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 17:03:54 följande:

Va äre om?? I alla dess video klipp?
    japp i två utav de...i de andra är det polis brutalitet o pressens jakt på honom
  • beadis

här är nog MJ pappa när han misstänker att ngt har gått fel när Michael kollapsade

• beadis

Här är ett annat klipp... och många hyllningar till honom på höger sida i listan

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 19:39:49 följande:

Men om du tittade såg du väl på framsidan att den bilden var där? eller?
    jaja, vad spelar det för roll...hon har sett det, det var inte såg farligt som hon trodde.
  • beadis
    stockrosen skrev 2009-06-29 22:29:48 följande:
    Nää, nu kollar jag på Blac k or white och andra videor..och shit vad ledsen jag blir. Jag vill inte att han skall vara död. Nu får vi aldrig mer höra hans nya musik...eller se hans långa video Eftersom han var så dålig och inte gjort något nytt på måånga år så hade vi kanske aldrig fått höra det ändå men det fanns ändå hopp medan han levde. Och shit vad full av energi han var i sina musikfilmer ..........
    undrar om det finns ngn som har filmat honom p deras repetitioner inför denna nya tour som hans skulle åka på, förutom de där auditions som ngn länkade om igår, alltså riktiga repetitioner
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson