Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Vi som sörjer Michael Jackson

guild skrev 2009-06-28 22:22:44 följande:
    ...då är du inte med på facebookgruppen då....R.I.P Michael jackson. Där är det för tillfället  1  4 6 1  2 8 3 fans med och sörjer. Och vad vet du om hur mycket troget fan som vi är. Själv var jag med redan på 60-talet.
    Guild kan du släppa in mig i ditt galler, vill skriva ngt till dig o det gick tydligen inte
  • beadis

tittar nu på part 7...6min in i klippet..när han pratar om Lady Di....såg ni?

• beadis
    guild skrev 2009-06-28 22:43:37 följande:
    nu kan du komma in
    Tack!
  • beadis

So nice skrev 2009-06-28 23:07:40 följande:

Jag har sett honom live är så glad för det...BAD touren
    *avis*
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-28 23:47:39 följande:
    Men näääh.. det är på barnen.. Knas! Måstevara fel på min mac, haha Godnatt!
    Godnatt!

ska oxå dra mig till kojs nu
  • beadis
    Neelah skrev 2009-06-29 09:16:34 följande:
    Jag har träffat Mr Jackson och han är en mycket respektingivande man. Om han säger nåt så gör man som han säger och jag tvivlar inte på att han gav sina barn en smäll om de inte lydde honom. Mrs Jackson däremot är nästan hans totala motsats, vänlig och omtänksam. Jag har inte hört något om att de skulle ha skiljt sig, men å andra sidan har jag inte haft kontakt med familjen på många år och mycket kan ha hänt sen dess. Jag hoppas att Mrs Jackson får vårdnaden om barnen, men samtidigt känns det ändå lite otryggt eftersom hon närmar sig 80 och det skulle vara hemskt om barnen skulle förlora sin fasta punkt i livet ännu en gång och tvingas flytta till ytterligare en ny familj.
    Har du träffat king of pop himself?
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-29 08:37:51 följande:
    Vet inte om jag är så sugen att se den bilden? Varför publicerar expressen sånna bilder Godmorgon!
    God morgon på dig med
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson