Inlägg från: Kibell |Visa alla inlägg
  • Kibell

Vi som sörjer Michael Jackson

Typiskt att tv 4 ska sända hela dagen på tisdagen, just då jag inte kan se det
    Finns det någon som tänker spela in och kanske har lust att låta mig se det sen?

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Ingen som har lust att banda åt mig?

Var på Stadion och såg han -93, tror jag det var. Grymt bra!

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

En gång i tiden köpte jag Thrilller som LP och den ligger ospelad i källaren. Köpte den faktiskt för att inte spela då jag hade spelat in det på kasett från min kompis Tänkte att den kanske blir värdefull ospelad någon gång. Den kommer jag vårda ömt nu

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:07:15 följande:
    Jag kommer att banda på min data-tv så jag skulle kunna skicka det till dig på msn sedan, hoppas bara att filen inte blir för stor så det tar evigheter. Har aldrig prövat att skicka ett tv-klipp men vi kan ju försöka!
    Ja tack.
    Det känns tråkigt att missa lalt på tisdag
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Trailer T skrev 2009-07-04 22:11:23 följande:
    Har Thriller,Of The Wall,Bad på LP,dom är alla ospelade jag samlar på LP och köper eller köpte oftast dubletter av skivor jag verkligen ville ha.Köpte upp alla på Cd i början på 90-talet
    Funderar på att köpa dom på cd. Annars får jag gå till källaren och leta upp skivorna och banden
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Det har ju kritiserats en del angående MJ´s skönhetoperationer. Men kolla på La Toya, hon hat ju gjort minst lika många i sådanafall. Hon döms inte.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

La Toya är med i Say Say Say videon jag länkade tidigare...

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    BooBoo skrev 2009-07-05 00:09:23 följande:
    oooow de där talet ja Är hon? Sett videon ett x antal gånger. Men jaa.. Jag hade väl bara ögon för M då
    Ja, det är hon man ser på slutet som dom säger hejdå i slutet när dom åker iväg .
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 18:05:50 följande:
    Varför fick han smeknamnet Jacko för? Jag har försökt luska ut det på egen hand men inte lyckats :/
    Läste någonstan att det var en engelsk tidning som kom på det. MJ had gjort/sagt nåt och då hade dom undrat vad han had gjort för "wacko".
    Ska se om jag hittra det men har ju läst så mycket överallt senatse veckan att jag inte riktigt kommer ihåg vart
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson