-
MJ reunion någonstansDior skrev 2009-07-06 20:55:51 följande:Hahaha...var i Sverige ska vi mötas med våra picknickkorgar? :D tar någon med en cd-spelare så vi kan lyssna på M.J?
-
Jag bor i Stockholm.BooBoo skrev 2009-07-06 20:57:52 följande:Jag tar med sonens lilla cdspelare Vart bor alla då? Här var det maj senast.Lyssnar ofta på MJ. En gång i månaden, varannan månad typ får jag Michael sug -
Min dotter tycker jag är tråkig som är så mycket vid datorn

-
-
Dags här med att hopp in i duschen och få dottern i säng

-
Har nog gjotr det när jag tittade mycket på MTV och Bad komBooBoo skrev 2009-07-06 21:50:53 följande:Hur många hade sett HELA Bad? Det var inte såå ofta dom visade den på MTV.
-
Nja, på fm iafsnart3barnsmamma skrev 2009-07-06 21:54:36 följande:natti natt...vi hörs i morgon va?
-
Skulderna, pressens jakt på honom omALLT, anklagande (vad sjutton hette det nu igen), den stundande comebacken fick nog MJ att känna att det var mycket. Han var ju mer eller mindre tvungen att göra dessa 50 spelningar i London för att kunna betala det ha var skyldig. Jag undrar om han verkligen ville göra This Is It?
OM han inte hade varit skyldig en massa pengar och OM pressen inte jagat honom så mycket hade det här inte hänt tror jag.
-
Nä det visste ahn inte utan vaknade upp morgonen efter och fick tydligen veta detSandra Örebro skrev 2009-07-06 23:27:23 följande:Han visste inte att han skrev under för 50 spelningar, jag har hört att han trodde de bara va 10 st.. :O
-
Sen tycker jag det är konstigt/trist att inte någon i hans närhet satte ner foten och sa STOPP och såg till att han fick hjälp mot sitt tablettmissbruk. Varför stod alla så handfallna? Även om han inte ville så får man väl se till att hjälpa en sån person. Man behöver ju inte fortsätta med att ge han tabletter. Bara säga "Nej jag hjälper dig inte med några mer tabletter"
-
Det har jag missat.snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:39:39 följande:familjen försökte ju, bara 14 dagar innan att stoppa honom, få in han på rehabJag vet att man inte kan tvinga någon men ibland önskar man det.Bevabus skrev 2009-07-06 23:40:17 följande:Men familjen hade ju tydligen bönat o bett Michael att checka in på rehab men han var övertygad om att han inte var missbrukare så..Man kan ju inte tvinga en vuxen man till nåt sånt tyvärr. Man måste vilja det själv. -
Hej!
Hemma efter 10 dagar borta. Ser att ni har skrivir hur mycket som helst sen jag åkte. Åkte ju förra tisdagen så jag missade tyvärr allt
Har letat lite klipp på Youtube.
Köpte ju boxen med 5 cd som hade komt när jag kom hem så nu spelas MJ för fullt här