Inlägg från: Kibell |Visa alla inlägg
  • Kibell

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro skrev 2009-07-05 18:14:59 följande:
    OKi.. Vet du varför han hade en handske på sig? Och sen har han ju haft som tejp bitar på endel av fingrarna Like this :fnewsmagazine.com/wp/wp-content/uploads/2009/...PÅ lillfingret, ringfingret och pekfingret.. ? Och detta med paraplyet äre för att han skulle skydda sig mot solen?
    Handsken och tejpen kanske en imagegrej? Paraplyt för att han led av vitiligo har jag läst han sagt. Hans hy skulle vara känslig.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Sandra Örebro skrev 2009-07-05 18:34:35 följande:
    Tkr inte det står just VARFÖR det dem började kalla honom för Wacko Jacko :/ Bara dä att han hade sett en film och va något med elefantben :/
    Den brittiska tidningen undrade när MJ köpt rester av elefantmannens skelett om Jacko blivit wacko. På så sätt blev han kallad Wacko-Jacko.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    TuvaLi skrev 2009-07-06 00:10:16 följande:
    Missa inte att kolla på 4an på tisdag. Till minne av MJ och de sänder från 14.10 ända till midnatt om honom..!!Han var bäst och det känns som att musiken dog med honom... fast hans musik kommer ju alltid att leva vidare.... VA nån av er och såg honom på stadion sommaren 1992??? Jag har sett honom en gång och det var då och det var den häftigaste dagen i mitt liv!:)pia.sakerochting.se
    Jag var där och såg honom   Stod ganska långt fram så vi såg jättebra. Grymt bra var det.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    BooBoo skrev 2009-07-06 09:11:46 följande:
    NÄSTAN?   Oh my! Jag hade åkt, helt klart. Hade dock kankse inte haft råd. Men det hade väl gtt att ordna på nå  vis. O jag skulle definitivt inte  ha råd att åka o se  hans senaste om han levt. Hade fått spara två av min "månadslön"Hur gammal var ni när ni såg M?
    +div" target="_blank">

Nån som hört denna? Beat Box
    " target="_blank">

Jag var 24 den sommaren
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 11:58:54 följande:
    www.reseledaren.nu/tidszoner.aspHär har ni tidsklockan.. Det är 8 timmar mellan LA och Sverige(stockholm). När klockan är 11:57 är klockan 2:57 i Los Angeles. Men när jag kollade hur många timmar så står det 9, - 8 sen är det ju så att vi ligger + 1 så det blir 9 timmar.. Om de nu räknar så
    Kan det vara så att det är 9 timmar nu då vi har sommartid? Tror inte dom har sommartid där.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    guild skrev 2009-07-06 12:07:57 följande:
    så dags nu...det var ju då som michaels började äta piller, jagad som han var. i san francisco ändrar de klockan iallafall Min dotter bor där
    Ok Trodde kanske dom inte hade sommartid där.

Letar efetr en låt med MJ men kan inte komma på vad den heter Har hela melodin i huvudet men kan inte komma fram till vad den heter. Vet att han sjunger hold me...nån som kommer på vilken jag är ute efter?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Kibell skrev 2009-07-06 12:13:35 följande:
    Ok Trodde kanske dom inte hade sommartid där.Letar efetr en låt med MJ men kan inte komma på vad den heter Har hela melodin i huvudet men kan inte komma fram till vad den heter. Vet att han sjunger hold me...nån som kommer på vilken jag är ute efter?
    Ingen som kommer på låten? Han sjunger också i den "everybody takes control of me" tror jag...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Hannaliten skrev 2009-07-06 12:26:13 följande:
    Will you be there?
    Japp den är det! Tack!
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson