Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Vi som sörjer Michael Jackson

Den här videon e jättesöt min favvodel är vid 2:27

• Bevabus

Jora jag förstod, men Kamme sa mkt annat som var bra kritik att ta in också. Bara det jag menade
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 23:24:17 följande:

Jo men denna VIDEO va ju PERSONLIGEN TIll Michael och jag trodde alla hade förstått det. När de såg videon.. Men tydligen inte..
  • Bevabus

Jag förstår hur du menar, man lider med honom. Jag tror det är nästan omöjligt att föreställa sig hur hans liv har sett ut, han är ju så unik. Men man kan ändå känna för honom och man vet inte om man ska vara glad eller ledsen för hans skull att det är slut..

snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 23:25:42 följande:
    Där har jag varit nu de senaste två dagarna, fattar inte varför jag har gråtit flera gånger, jag kände ju inte honom, men jag tror att jag har kommit underfund med vad det är...självklart, jag har älskat hans musik alltid, men jag tror att det största skälet till varför jag tar hans död SÅ HÄR hårt, är för att kände FÖR honom, allt han gick igenom, jag själv (som jag skrev) har levt ett mkt tufft liv, svår barndom och uppväxt med mkt bagage med mig, misshandel, mobbning, blivit sexuellt utnyttjad som barn m.m....DÄRFÖR känner jag SÅ starkt för honom, han levde ett mkt hårt liv och hade säkert MÅNGA jobbiga stunder som han gick igenom i sin ensamhet, för ensam var han, det sa han tom själv i ngn intervju.....ursäkta mitt svammel...är det ngn som förstår vad jag menar eller kan känna likadant?
  • Bevabus

Aa det blir det säkert, det är nog många som inser då att han är död.
    Det jag hoppas dock är att tidningarna inte visar en stoooor bild på framsidan med döda Michael dagen därpå.. Det är inget jag vill se!
    Begravningen räcker för min del. Jag vill inte se en död människa på det viset.

Muneca skrev 2009-07-01 11:26:44 följande:
    Jaha, så nu ska de visa upp hans kropp iallafall.....undra om det är någon form av "statement" för att bekräfta hans död för alla som tror att han iscensatt den.
  • Bevabus

Absolut, Neverland var hans favoritställe, där ska han få vila

Muneca skrev 2009-07-01 11:44:36 följande:
    Jag tror att så länge folk förtränger hans död så kommer inte uppvisandet av hans kropp räcka.. det kommer säkert komma argument som att det är en docke eller liknande =/Såg att medborgaren från hans hemstad ville att han skulle begravas där... Mmmmm, det är klart han vill det, vilken stad vill inte ha en sådan publicitet?Girigt, är min åsikt. Michael bör bli begraven där han hade velat och inte vad andra människor vill.
  • Bevabus

Ah den där pappan förtjänar ett å annat just nu. Jag är så jävla förbannad på honom. Jag kan förstå att media och att flera av Jacksons vänner blir giriga och förråder honom, men PAPPAN!?!? Fy fan va jag mår illa av att ens tänka på
    Och hans fru och familj verkar inte säga ifrån heller, innerst inne så hoppas jag att dem gör det, men jag tvivlar..

Muneca skrev 2009-07-01 11:49:23 följande:
    Blir så trött på all girighet som kommit fram efter hans död.. har människor ingen respekt? För att inte tala om hans pappa Michael har det bättre nu.. det sägs att Gud hämtar sina änglar tidigt i livet för jorden är ett helvete i sig.
  • Bevabus

Helt underbart tal, hans humor blandat med ärlighet och ord ifrån hjärtat. Jag har aldrig sett detta. Det får mig bara att gilla honom ännu mera

BooBoo skrev 2009-07-01 10:41:46 följande:

• Bevabus

Man kan ju vara ett fan även fast man inte läser varenda artikel jag tror alla har sitt personliga sätt att gilla Michael på

Klarisen skrev 2009-07-01 21:24:13 följande:
    oj ni är väl informerade om MJ.s liv hänger inte med, det senaste var att hans mamma har fått tillfällig vårdnad om MJ.s barn och då frågar man sig var är barnens mamma?ja det har jag ingen aning om!!hmmmmjag lyssnade på honom under mellanstadiet och högstadiet meen har inte läst och sett filmer nu alls...
  • Bevabus

varför skrev du det till mig? jag vet ju det redan...

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 21:45:51 följande:

Barnens mamma Debbie Rowe vill inte ha barnen i sina liv.. Har läst någonstans att inte ens hon är barnens mamma utan någon annan :/
  • Bevabus

man kan definera "sörja" på så många olika sätt.

Bam skrev 2009-07-01 21:56:54 följande:
    Men ärligt, har ni inget bättre för er än att "sörja" en människa ni inte känner?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson