Vi som sörjer Michael Jackson
Den här videon e jättesöt min favvodel är vid 2:27
Den här videon e jättesöt min favvodel är vid 2:27
Jora jag förstod, men Kamme sa mkt annat som var bra kritik att ta in också. Bara det jag menade
Sandra Örebro skrev 2009-06-30 23:24:17 följande:
Jag förstår hur du menar, man lider med honom. Jag tror det är nästan omöjligt att föreställa sig hur hans liv har sett ut, han är ju så unik. Men man kan ändå känna för honom och man vet inte om man ska vara glad eller ledsen för hans skull att det är slut..
Aa det blir det säkert, det är nog många som inser då att han är död.
Det jag hoppas dock är att tidningarna inte visar en stoooor bild på framsidan med döda Michael dagen därpå.. Det är inget jag vill se!
Begravningen räcker för min del. Jag vill inte se en död människa på det viset.
Absolut, Neverland var hans favoritställe, där ska han få vila
Ah den där pappan förtjänar ett å annat just nu. Jag är så jävla förbannad på honom. Jag kan förstå att media och att flera av Jacksons vänner blir giriga och förråder honom, men PAPPAN!?!? Fy fan va jag mår illa av att ens tänka på
Och hans fru och familj verkar inte säga ifrån heller, innerst inne så hoppas jag att dem gör det, men jag tvivlar..
Helt underbart tal, hans humor blandat med ärlighet och ord ifrån hjärtat. Jag har aldrig sett detta. Det får mig bara att gilla honom ännu mera
Man kan ju vara ett fan även fast man inte läser varenda artikel jag tror alla har sitt personliga sätt att gilla Michael på
varför skrev du det till mig? jag vet ju det redan...
Sandra Örebro skrev 2009-07-01 21:45:51 följande:
man kan definera "sörja" på så många olika sätt.