Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

R.I.P Michael Jackson, jag har inga speciella minnen av honom. Jag lyssnade inte så mkt på hans musik, dock läste jag om honom när han var som mest i medier. Tror det var 2005 eller om det var tillochmed tidigare, då han höll på att slänga ut ett barn genom fönstret, anklagelserna om pedofilrykterna.

• Brooke

Jag tkr att Expressen gjort fel, de har publicerat en bild på honom när han ligger medvetslös och har en slang i munnen/halsen och ambulanspersonalen håller på med honom. Tydligen så har den som tog fotot legat och lurpassat, Men man kan ju tycka att ambulanspersonalen/sjukhuspersonalen skulle ha satt upp något eller ställt sig i vägen så de inte kunde ta foton.. Denna bild kommer jag ALDRIG få bort från min näthinna =(

• Brooke
    guild skrev 2009-06-27 18:03:24 följande:
    en fruktansvärd bild. Tycker det är så respektlöst!
    MM jag skrev till expressen han som hade skrivit artikeln och typ skällde ut han.. GRRR Jag trodde fn att våra jornalister hade MER hjärnceller än vad dem i usa har.. Men puh där hade jag fel
  • Brooke

Jag köpte tidningen, tänkte köpa aftonbladet men den va slut =(

• Brooke
    Grönsiska skrev 2009-06-27 21:32:05 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-27 18:00:10 följande:
    Tror nog att ambulanspersonal i allmänhet är mer fokuserad på att försöka rädda liv än att tänka på vem som ser på i ett sådant här ögonblick när det är så illa. Det jag mer funderar över är vad det är för fel på en person som tar en sådan bild, oavsett vem det är som ligger på båren så är det sjukt att göra så och tycker också att det är sjukt av en tidning att publicera den. Men det är väl sensationslystnad och pengar det handlar om som vanligt. Tack och lov har jag inte sett bilden.
    Mm joo de va ju mer dä jag ville komma fram till. Att det är sjukt att en männsika tar en bild på någon som ligger på bår mellan liv och död. Om du inte vill se bilden så får du hålla dig borta från Expressen och inte läsa om michael där. GÅ då till aftonbladet.
  • Brooke
    BillaBong skrev 2009-06-27 21:50:26 följande:
    Ang. bilden i Expressen idag trodde jag inte de skulle sjunka så lågt att de publicerade den. Fan så dåligt!
    Just därför skrev jag till ett mejl till han som skrev artikeln och fråga om dem inte heller har några hjärnceller. Vill ni läsa vad jag skrev??
  • Brooke
    Eisa skrev 2009-06-27 21:59:45 följande:
    Jag sörjer också MJ men tycker att bilden på Expressen idag var spännande.
    Eh SKÄMTAR DU ELLER?
  • Brooke

Äre någon som har MJ's LÅTAR på sin dator? Inklusive You are not alone?

• Brooke
    Grönsiska skrev 2009-06-27 23:37:06 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-27 21:51:50 följande:
    Tack, ska hålla mig borta från Expressen!Något som gör mig riktigt förbannad är OM det nu handlar om medicinmissbruk, vad är det för idioter till läkare som rent till synes ansvarslöst bara fortsätter skriva ut starka mediciner till sina patienter. Läkare ska väl göra nytta och inte skada. Nu vet man ju inte om det faktiskt låg krämpor bakom eller inte, men ändå...Det är oerhört svårt att bryta eller hjälpa någon bryta ett missbruk har jag förstått. Det verkar ju som de som kände honom visste. Förhoppningsvis så fanns det folk som verkligen försökte få honom att lägga av.
    Joo, familjen ville få MJ att sluta med tablettmissbruket men de kunde inte.. Man kan ju lägga in folk om man tvingar dem men det gjorde dem tydligen inte =( Lite synd för om han hade gjort det så hade han levt nu och kunnat gjort sina konserter i London=)
  • Brooke
    Eisa skrev 2009-06-28 00:03:27 följande:
    Isåfall är typ alla i Sverige sjuka. Fatta vad lösnummer expressen sålde pga den där bilden. Fattar du inte att folk vill ha såna bilder? Tidningsredaktionerna fattar det.
    Jo möjligtvis.. Men jag tkr fortfarande att det är respektlöst
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson