Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Eisa skrev 2009-06-28 14:50:10 följande:
    Kanske döda kan "splittra sig" och visitera många samtidigt.
    tja, va vet jag?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-28 15:04:29 följande:
    var runt 90-91 som jag började kolla på mtv. O fick syn på den där söta grabben. Who is he? O på den vägen är det. Satt fastklistrad fram MTV när det var nåt med han. Spela ingen roll om det var repris. Jag skulle se. Farsan blev TOKIG på mig. Klippte ut med han i tidningarna.. Jag är 26 nu. Vart fan sen jag var 7 år .. Jag lyssnar hela tiden på Michael. Ca två dar i sträck varje månad. Sambon brukar bli tokig på mig.NEEEEEEJ stäng inte avKommer ni ihåg 3T? 

Oj vad jag log när jag såg den videon =) Han ser ut att må bra under den videon. Synd bara att man inte får se han mer än vad de visar. Han är ju riktigt Söt/Snygg i den videon =)
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 15:21:43 följande:
    Alltså fattar ni på riktigt att han är död? , det gör inte jag än
    Nopp det gör jag inte. Tittar ofta på bilden på expressen men förstår fortfarande inte..
    Vare nån som kollade på den här Michael Jackson och hans musik på svt1 i fredagskväll klockan 22? isf, vet ni va låten heter då han går på en gata(det är svartvitt)?
  • Brooke

Och jag läser VARJE artikel som kommer upp om vad som händer med Michael och allt annat där borta i LA

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 15:24:30 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 15:22:58 följande:
    jag såg dokumentären men kommer inte ihåg vilken låt du pratar om ...tyvärr
    Vad synd :(
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 15:36:08 följande:
    Sandra ÖrebroTittade du på länken om 911 samtalet? fy va jag rös..usch
    Yes det gjorde jag =(
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 16:21:52 följande:
    och barnen kastade i han i poolen GÅNG PÅ GÅNG
    när hände det????
  • Brooke
    guild skrev 2009-06-28 16:42:33 följande:
    ...precis.Hade han varit det, skulle han väl knappast visa upp sig med barn, bjuda in barn till neverland, leka med barn och vara omgiven av barn. Och dessutom göra dokumentärer, som sänds över hela världen. Pedofiler smyger med vad de pysslar med!
    Håller med, varför skulle han va pedofil? Lixom som du säger han va nästan hela tiden OMGIVEN av barn barn barn. Så det rär ju knäppt att han blev anklagad =(
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 19:34:32 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:33:34 följande:
    vad menar du?vilket år eller?
    Ja och hur du vet att de gjorde de?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson