Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

bebis090614 skrev 2009-06-28 21:58:32 följande:
    men nu syftade jag ju på honom som person.
    Jo jag vet :P haha
  • Brooke
    Blåbärspaj skrev 2009-06-28 22:04:24 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 21:51:03 följande:
    ??? !!!
    Vad??
  • Brooke
    Klarisen skrev 2009-06-28 22:12:02 följande:
    här är en till som hade Mikael jackson som sin popidol på 80-taletjag fick höra det på radion när jag körde dottern på dagis fredag morgon annars hade jag nog inte fått veta det fråns senaredet var min stora idol, jag hade LP-skivor, singlar och senare cd-skivor, jag gick på danskurs i 8.an och dansade till hans låtarjag kan inte fatta det än för jag har inte hängt med så mkt vad han gjort och så de senaste 10-15åren men har ju läst och sett tv om honom ibland och såkollade på inslag som aftonbladet hade om dödsbeskedet och sånt, då kom det tårar......var han sjuk? eller var han fast i drogvärden? jag har som inte läst mer om hur han mådde!??
    Tydligen så injuerade(stavning) hans läkare läkemedlet demerol en timma innan hans hjärta stannade =(
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 22:20:26 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 22:18:47 följande:
    ja rakt i hjärtat stod det på text- tv
    Nej det var en spruta Adrenalin. För att hjärtat skulle gå igång.. Det gjorde han då hjärtat och andningen slutade..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-06-28 22:21:05 följande:
    Jag undrar mycket om den där läkaren just nu..Först verkade han väldigt skyldig. Sen idag läste jag en artikel att han inte är misstänkt för något av polisen och att han inte alls var försvunnen i två dagar utan att han åkte med MJ i ambulansen och har sen dess tröstat familjen på sjukhuset. Han samarbetar tydligen med polisen.Frågan nu är ju om den sista dosen var dödlig. Eller om det bara det som Michaels kropp till slut gav efter till...Hans kropp lär ju ha byggt upp inför den här dagen rätt länge nu och den här dosen var det som fick bägaren att rinna över?Sandra Örebro skrev 2009-06-28 22:18:47 följande:
    Alltså det jag har läst (har Läst ALLA artiklar på aftonbladet) och jag läste att troligtvis så gav läkaren en dos som var för mkt för MJ..
  • Brooke
    Klarisen skrev 2009-06-28 22:25:57 följande:
    demerol är ju lugnande men han kanske var så sjuk så att han inte hade länge kvar att leva eller så orkade han inte?!jag hörde när hans bror lämnade dödsbeskedet ja det där inslaget på aftonbladet att de höll på över en timma med att få igång hjärtat, det låter ju konstigt för det gör man väl inte annars....men att läkaren var där när de ringde sos det har jag också hört och att familjen ville ha en ny obduktionhar man sagt vad den sa?
    Demerol är smärtstillande, och troligtivs så orkade inte kroppen med den dosen som han fick.
    Och ja, de höll på en timma. Ibland händer det att de håller på i en timma ibland kortare. Men jag tror oxå de höll på så länge för att det just var Michael Jackson.
    Och ja han var där när de ringde sos, och ja de vill ha en ny obduktion..
    Nej efter den första obduktionen så fick de inga svar, och jag tror inte de har fått det nu heller efter andra. Men jag har inte hört nått om den andra eller läst.. Så jag vet inte..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-06-28 22:50:58 följande:
    Jag såg också det där.Men varför blev du arg över det?Sandra Örebro skrev 2009-06-28 22:49:24 följande:
    För att jag tkr synd om barnen =( Och Michael. Det måste vara jobbigt och hålla på med vakter bara för att gå till en leksaksaffär..
  • Brooke

So nice skrev 2009-06-28 23:07:40 följande:

Jag har sett honom live är så glad för det...BAD touren
    fusk :(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson