Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-07-27 22:47:53 följande:
    Här kommer några av mina favoriter som inte är så jäääätteberömda och uppenbara (kommer säkert bli mer än några haha )Heaven can waitHold my hand (en som han skulle ha släppt på sin sista skiva, den finns att ladda ner dock. Feat. Akon)Ain't no sunshineGive in to me Dirty DianaChildhoodEarth songI just can't stop loving youIn the closetSmileStranger in MoscowThe girl is mineScreamThey really don't care about usSen är det såklart alla klassikerna som du säkert känner till redan alla vackra ballader och coola pophits Iskall Öl skrev 2009-07-27 22:34:37 följande:
    Dirty Diana är bra
  • mona83
    guild skrev 2009-07-27 22:59:53 följande:
    så lite så...jag fick min från slempa
    Jag med
    Jag hoppas jag gjorde rätt och att ändringen till sverige blev
  • mona83

Skivan The Essential, var har jag sett den?
    Är så säker på att jag såg den hemma eller nånstanns känner igen framsidan, eller iaf namnet. finns det nån annan skiva med nån annan artist som heter så?

• mona83
    BooBoo skrev 2009-07-27 23:07:32 följande:
    Hmm.. Vet ej!Men jag har iaf den med MJ
    nu fick jag nått att fundera på, den skivan
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-27 23:12:50 följande:
    MASSVIS med The Essential skivor:sv.wikipedia.org/wiki/The_Essential
    Det var Bob Dylan kom jag på när jag såg hans namn i den listan.
    Pappa hade den skivan i sin samling. Det var därifrån jag kände igen namnet
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-27 23:19:34 följande:
    Ah! ok
    råkade visst skicka inna jag skrev.
    Men funderaqr på att köpa den med MJ, lyssnar på den på spotify och det är många bra låtar på skivan
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-27 23:22:43 följande:
    Min syrras sambo sa att den skivan var slutsåld Han hade läst de har jag för mig..Men nånstans ska den väl gå att få tag på..Jag fick den skivan i april.
    Ne då, den finns på cdon, står iaf inget om att den är slut
  • mona83

Men har sett på cdon mellan varven att det stått slusålt på vissa skivor, undrar om det inte stod det på the essential sist jag tittade?
    Kanske fått tag på ett parti till . Bra för mig som tänker köpa lite skivor mellan varven

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson