Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Tittar på MJ privatehome movies. Så roligt dom har.
    Varför kunde han inte varit min pappa för. Ville också ha en sån rolig pappa, sorry pappa. Ingen kan ta din plats ändå.

• mona83

Åh han skaffade en ny lever åt den lilla pojken. Hur många hade gjort en sån sak till nån man inte känner?

• mona83
    BooBoo skrev 2009-07-15 12:50:58 följande:
    Men ni har läst minnesbilagorna va?
    Nepp tyvärr inte, var inte så smart att jag köpte tidningen när det fanns. Ångrar mig efteråt.
    Har skrivit till Aftonbladet och frågat om dom har nåra kvar, men inget svar. Har inte plus så kan inte ladda ner den heller.
  • mona83
    AllieF skrev 2009-07-15 22:52:00 följande:
    Som sagt så kan du (eller den som vill) låna mina plusuppgifter till Aftonbladet. Säg bara till.
    Jätte fin video .
    Tack så mkt. Avaktar och ser om dom svarar på mitt mai, svara dom inte så lånar jag den gärna
  • mona83
    AllieF skrev 2009-07-16 14:01:48 följande:
    Dokumentär som sändes på britisk (?) tv 12-13 juli. *ont i hjärtat*Michael Jackson's last days: What really happened?1/5

Finns det tidare avsnitt eller är det dom avsnitten som finns?
    Står ju part 15 på första länken.
  • mona83

Om han nu inte skulle vara död, då skulle väl inte hans familj vara ledsna kan man tycka. Inte så lätt att fejka sorg när nån dött, speciellt inte när ens pappa dör.
    Kan inte tänka mig att MJ skulle fejka sin död och inte tala om det för sina barn som han älskade och låta dom tro att han är död.

• mona83
    AllieF skrev 2009-07-16 22:17:00 följande:
    De kan ju hålla det från barnen ett tag, tills allt lugnat ner sig och media riktat uppmärksamheten åt ett annat håll. De kanske tror att han är död, tillsvidare. Men jag tror inte på att han fejkat, tyvärr. :/ 
    Jo det är klart. Men hade min pappa gjort så, han är död sen 1.5 år tillbaka, hade jag bett honom fara och flyga sen när han kom och sa att han egentligen levde. Så jag kan bara se att MJ skulle förlora på att fejka sin död.
    Ja jag tror inte heller att han fejkat tyvärr.
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-07-16 22:36:21 följande:
    För övrigt så har jag ridit på en islandshäst hela dagen, fan va jag har ont i baken...
    När jag red sist kunde jag knappt gå på 2 dagar, då red jag ändå bara 40 min .
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-07-16 22:53:54 följande:
    Ja det är otroligt vilken träningsvärk man får! :O men fasta skinkor
    Men okej hästen jag red var 180 hög och man var verkligen tvungen att jobba för att få igång honom
  • mona83

Jag hade inget emot om han faktikst levde. Men nu är han ju död.
    Tyvärr upptäckte jag honom försent. Även om jag lyssnade på honom som barn så "glömde" jag bort honom med åren, tyvärr.
    För vissa låter kommer jag på att jag har lyssnat på som barn

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson