Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Dior skrev 2009-07-24 07:45:59 följande:
    Ah tack ska du ha...ska bannemej spela in den också, kanske är svår att hitta ute i någon affär?!
    Den finns på dvd men då får man impotera den. Discshop visste ju inte om dom skulle få in den till försäljning. Så funderar på att banda den jag med.
  • mona83
    Dior skrev 2009-07-24 07:45:59 följande:
    Ah tack ska du ha...ska bannemej spela in den också, kanske är svår att hitta ute i någon affär?!
    Den finns på dvd men då får man impotera den. Discshop visste ju inte om dom skulle få in den till försäljning. Så funderar på att banda den jag med.
  • mona83

Den här är visserligen redan länkad

Brand new MJ 2009 7even Alobum song.

Tycker den påminner om en pojkbands låt lite soundet. Första jag kom och tänka på när jag hörde den

• mona83

Jag hoppas att läkaren blir av med sitt läkar leg och får en massa år i fängelse. Nån dödsdom ska han inte ha utan han ska sitta i fängelse i många år och fundera på vad han gjort.

• mona83
    mona83 skrev 2009-07-25 21:45:02 följande:
    Jag hoppas att läkaren blir av med sitt läkar leg och får en massa år i fängelse. Nån dödsdom ska han inte ha utan han ska sitta i fängelse i många år och fundera på vad han gjort.
    Eller ja alla dom läkare som som gett honom mediciner. Dom har ju på något vis ändå dragit sitt strå till stacken, sen spelar det ingen roll egetligen vilken läkare som gav honom den dödliga dosen. För dom har alla förkortat hans liv.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-27 11:32:29 följande:
    Sidan kunde inte hittas
    Kanske måste kopiera hela länken för att dets ka funka?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-27 11:06:44 följande:
    Såg nyss en reklam om den..
    Jag har sett den i flera dagar, tänkte först vä'nta ett tag med att beställa sen kom jag på att det kanske tar slut då.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-27 11:22:26 följande:
    Din FÖRSTA?
    Japp, hade som sagt band med blandad musik på, bla enstaka MJ låtar, när jag var 10-13 år. Men jag vet inte vart dom banden tagit vägen nu.
    När jag har lyssnat på vissa låtar på youtube har jag fått vissa flashbacks....
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson