Vi som sörjer Michael Jackson
Michael Jacksons liv kan bli film. Om detta kommer hända så ryktas det om att Johnny Depp ska spela med i filmen..
www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5451929.ab
Michael Jacksons liv kan bli film. Om detta kommer hända så ryktas det om att Johnny Depp ska spela med i filmen..
www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5451929.ab
Sandra Örebro skrev 2009-06-30 17:08:46 följande:
Gå in på sandra-omsandrasliv.blogspot.com/ Och kolla på dagens inlägg.. Där hittar ni en bild jag ville visa på han som spelar Kevin i Ensam hemma filmerna.. :P Helt KLOCKREN bild :P
JAG ÄR MÅLLÖS :O
www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5452707.ab
Hur? HUR ?`HUR? HUR? KAN hans pappa ta tillfället i akt att tänka på sig själv?
Jag säger som han på slutet sa.
Detta ska handla om Michael och INTE om honom själv. Michael är död och han kommer aldrig komma tillbaka.
Det känns som om Joe Jackson tar allt för givet att hans son kommer komma tillbaka efter att ha fått vila i nått år från alla pressar och allt skit som händer, men NEWSFLUSH Joe Jackson det kommer inte hända, han kommer inte komma tillbaka.. OHH va trött jag blir. HUR KAN HAN?
Äre någon som håller med mig eller?
NU ALLA Micheal Jackson fans, I NEED YOUR HELP! Jag gör en sak och jag behöver BILDER på Michael, på google hittar jag hela tiden samma bilder så det börjar bli lite tjatigt. Har ni någon källa på bilder så ge mig, så ska ni få se vad jag har gjort när jag är klar=)