Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

vinterlärka skrev 2009-06-30 15:16:38 följande:
    Ni har säkert diskuterat detta tidigare, men går det att se dokumentären igen? Kan inte hitta den på SVT:s hemsida. Vi så bara halva, sedan var vi tyvärr tvungna att bege oss.
    Jag tror man ska kunna köpa den på cdon.. men jag är inte säker på om det är den...
  • Brooke

Det sötaste med detta va när han bubbles försökter ta koppen med vatten eller vad det är i .. Och michael ser inte det. Och sen när michael gör ett tecken på att han ska sluta.. Och sen när han går baklänges :P

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 15:52:19 följande:
    Kul o se lite teckenspråk. Använder mkt stödtecken här hemma

klipp var en av de första jag såg med MJ. Minns de som igår. Minns hur jag satt.
    Men det tecknet Michael gjorde till bubbles eller hur betyder det "sluta"?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 16:01:28 följande:
    Sitt! (troooooor jag... mjooooo.. sitt)
    Aha.. jag trodde det betyde Sluta.. :O Undrar om Michael åkte och träffade bubbles på senare år? Och undrar om barnen fick träffa Bubbles..
    Lite synd att inte Bubbles kunde sluta vuxit så han kunde fått vara kvar hos Michael. Det verkar som om Bubbles älskade Michael och tvärtom
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 15:52:19 följande:
    Kul o se lite teckenspråk. Använder mkt stödtecken här hemma

klipp var en av de första jag såg med MJ. Minns de som igår. Minns hur jag satt.
    OMG Va kittlig han va :O

Och det där med BUbbles jag tror jag har sett det förut faktiskt =)
  • Brooke

Liberian Girl.. Trodde Michael skulle va mä mer men det var visst han som hade producerat denna :O

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 16:35:45 följande:
    Hade du inte sett den förut? Enda videon jag tycks ha missat var den där prision versionen. Man hade jue MTV på nonstop som liten..
    Jag gillar den videon då han är i prision :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson