AllieF skrev 2009-07-24 23:47:42 följande:
Personerna som tog sina liv hade uppenbarligen problem redan innan han dog. Hans bortgång blev droppen som fick bägaren att rinna över. Tänk dig om du var nere i ett djupt svart hål, och sen fick du beskedet om MJs bortgång. Det är en knuff över kanten. Däremot så hoppas jag att om det planeras mord på Conrad Murray så kommer det stoppas innan planen sätts i verket. Det känns som hyckleri, och är väldigt onödigt. Och lite väl smärtfritt om ni frågar mig. ;)
Joo, men jag tror nog inte att jag skulle begå självmord. Om jag ska vara ärlig..
MissLilo skrev 2009-07-24 23:55:33 följande:
Fattar jag inte heller.OKej att michael var en stor del av mitt, liv. Men j att ta sitt liv för honom.Nej aldrig.Man har ändå familj och vänenr också, och alllt runtomkring. MEn det sak alltid finns extrema fans, och Michael var ju känd för att ha dem.MEn tror också att nåon tyvärr kan försöka göra läkarenill ao domen inte blir som många kanske joppas, mord.
Jo.. Men för att han ska kunna leva vidare bland oss, måste vi föra honom vidare. Alltså föra hans musik vidare och dylikt. Inte ta livet av oss, det skulle han aldrig velat och han är nog ledsen där uppe pga endel av hans fans har tagit sina liv.