Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-23 00:20:02 följande:
    Ganska precis hemkommen från en dag i stor stan, sthlm. Var stora rubriker vid varje lite kiosk/livsmedelsaffär som sålde tidningar om MJs okände son. Spännande tänkte jag, ska jag hem och läsa sen.Men så länge inget är bevisat räknar jag med att det är ytterligare en som försöker tjäna lite pengar genom att sprida rykten.Såg 3 Mj t-shirtar i sthlm idag och alla ville jag ha
    Jo men bara för att Omer firade jul och fick massa paket och bodde hos honom så betyder det inte att han är hans son. Vad ska de skriva om det visar sig att Omer INTE är hans son?
  • Brooke

Jag måste berätta!!
    Igår läste jag en tidning på jobbet när jag åt frukost. och då stod det om Prince Michael || "Blanket", han har frågat han Mark Lester, vart hans pappa är han har sagt.
    "Vart har pappa åkt? är han på semester" Så där har vi svaret, lille älskade Blanket förstår inte att pappa är död =( Det är såå sorgligt. Usch höll på att fälla en tår när jag läste det =( (detta stod i tidningen)

• Brooke
    Brooke skrev 2009-07-23 16:26:56 följande:
    Jag måste berätta!!Igår läste jag en tidning på jobbet när jag åt frukost. och då stod det om Prince Michael || "Blanket", han har frågat han Mark Lester, vart hans pappa är han har sagt."Vart har pappa åkt? är han på semester" Så där har vi svaret, lille älskade Blanket förstår inte att pappa är död =( Det är såå sorgligt. Usch höll på att fälla en tår när jag läste det =( (detta stod i tidningen)
    Aftonbladet alltså
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-23 17:41:14 följande:
    www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5551893...Rebbie kommer ta hand om barnen även fast mamman får vårdnaden. Det tycker jag låter som en bra idé. Hon är ju inte så gammal att hon dör snart såvida inte något händer, hon håller sig undan från rampljuset, tydligen så hade MJ velat att Rebbie skulle ta hand om barnen även fast han inte skrev det i testamentet och dessutom så får barnen vara nära hela Jackson-familjen i så fall.
    jag läste det. Och det känns skönt att veta =)
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-07-23 18:34:31 följande:
    usch....börjar gråt nu också.HAn är för liten för att förstå tyvärr. musstänkte det redan under cermonin. de ädldre såg ut som om de förstått, men han vaerkade mer lugn. Som om han trodde att dt gjorde nåt kul bara, och var förvirrad varför alla grät. Ja, hoppas ni hänger med....Nej, frågade dottern förra året nrä farmor gick bort och vi gick på begravning.När jag förklarade att min farmor var död."som törnrosa och snövit?""jo""men då kan en prins kyssa dem så vaknadr hon igen"då bröt jag ihop, vart jobbigt nog.orkade inte förklara längre då.Eller när dottern frågade varför det låg ljus, blommor och kort på en man utanför tågstation/puben. Förklarade att en man blivit sljuten, och dött. vet inte om ni läste det, men tv-miljonären som skjöt en kille utanför en pub(upplands väsby). Yes jag bor här. Så vart sorgligt då jag ahde bekanta som kände den avlidan och man tänkte på hasn 5 åriga dotter."men då kommer hans prinsessa och pussar han, så blir han bra igen"JA, ni hajar....ingen hum om vad som händer.Fösöker förklara att man inte komer tillbaka då, att snövit och törnrosa inte var döda, utan bara sov väldigt djupt.. Men hon verkar bara bli förvirrad då. Hoppas han kommer igenom sin sorg nr han förtår att hans pappa är död och att familjen då finns där så att han kan hantera sin sorg då.
    Jaa, när min morfar dog så hade min kusin dotter på tre år eller så. Var hon med på urnsättningen(vilket jag tkr är lite fel) Och jag började gråta ganska mkt och så fråga hon "Varför gråter Sandra?" då sa min moster "Det var Sandras morfar oxå" Man ba hallå.. Hon förstår inte..
    Bevabus skrev 2009-07-23 18:39:29 följande:
    Jo Blanket är ju bara 7 år stackarn. Jag tänker mycket på Lisa Marie när Elvis dog. Hon var 9 år men förstod knappt något då heller. Hon sa till sin mamma över telefon som var i en annan stad just då "Några människor här säger att pappa är död, vad menar dem?? Kommer du hit? Jag ska ut och leka med min kompis nu, syns sen. Hej Då". Det säger ju allt om hur mycket hon förstod av läget just då...
    Ja jag håller med, det kommer ta en lång stund för Blanket att förstå vad som har hänt med sin älskade pappa :( Jag frågade väldigt mycket när min morfar dog, för jag har inte tänkt på döden som om det skulle kunna hända mig. Jag skulle fylla 16 år det året som han dog. Jag har ju alltid vetat vad döden är men inte tänkt på dä sättet förrens morfar dog..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-23 19:41:27 följande:
    Mina är inte heller kristna. O likt förbannat är jag döpt Min far säger att dör man så dör man. Man försvinner. Finns ingen himmel.. Men jag har då aldrig lyssnat på hans dravel Men jag är inte heller kristen så... Men jag tror.. Hmm.. hehe...
    Är likadan är inte heller kristen, men jag tror på andar och dylikt...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson