Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Idag kom MJ the motown years

• mona83
    mona83 skrev 2009-07-29 12:05:00 följande:
    Idag kom MJ the motown years
    Jäkla ungar . Dom har redan haft sönder ena fodralet till ena skivan och repat skivan oxå .

Har klyssnat lite halvdant på skivorna, har insett att det ju faktikst är måååånga låtar man hört förut. Fast tror med andra artister.
    You´got a friend har jag hört förut men osäker på om det var Mj som sjöng då.
    Ready or not ( here i come) har väl en annan artist gjort en cover på? Annars finns det 2 låtar med samma namn. Var nån tjej som sjöng en sån låt oxå men minns inte vad hon hette.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-29 17:41:13 följande:
    www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5580089...Fans vill ge jackson Nobels fredspris!!jag köpte In Touch idag.Från sida 42-49 står det om MJ. och det står"den avslöjande boken som kommer att chocka Michaels fans"The Final Years of Michael JacksonUnmasked by Ian Halperin. Jag har inte läst vad det står i artikeln men undrar vad det är som kommer chocka.Det står "En ny bok om Michael Jackson säger sig avslöja sanningen om åtalen om barnövergreppen - och bekräftar drogmissbruk"
    Den listan har jag signat. Så mkt som han har donerat pengar till, så mkt som han har hjälpt sjuka barn osv tycker jag att han borde ha det priset oavsett att han är död .
    När jag drog igång I´ll be there förut så var jag så nära att gråta, början är så fin
  • mona83
    AllieF skrev 2009-07-29 21:10:04 följande:
    Mona, Lauren Hill och The Refugees (tror jag hennes grupp hette, för hon gjorde den inte solo) gjorde Ready or not, men det är inte en MJ-låt. Det är jag ganska övertygad om.
    Men det finns en låt på MJ skivan som heter ready or not ( here i come), kanske inte är samma låt utan två olika med samma namn.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-29 21:03:12 följande:
    Mariah Carey gjorde väl I'll be there..?
    Det vet jag inget om, när gjorde hon det?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-29 21:03:12 följande:
    monaNäääh! Fy vad surt! Mina MJ skivor ligger HÖGT upp.
    Det kommer min oxå göra i fortsättningen.
    Men tror att den går att lyssna på ändå inga jätte repor som tur är
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-29 21:47:02 följande:
    Exakt när vet jag ej. På 90 talet

Hon gör den väldigt fint, men inte lika bra som MJ.
    Såg att även Westlife har gjort den
  • mona83
    mona83 skrev 2009-07-29 21:57:07 följande:
    Hon gör den väldigt fint, men inte lika bra som MJ.Såg att även Westlife har gjort den
    I´ll be there med Westlife

• mona83
    nomina skrev 2009-07-29 22:00:21 följande:

hans barn är så otroligt vackra!! Hoppas verkligen allt gott för dessa barn, hade gärna adopterat alla tre själv! :)
    Jösses vad han var gullig med sina barn
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-29 22:09:42 följande:
      Det hade jag ingen aning om. Iofs så gillar jag verkligen INTE westlife. Stänger öronen när dom börjar sjunga
    Ne pojkband är inte min favorit heller, såg att dom hade gjort en cover när jag kollade på Mariah Carey länken
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson