Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-07-31 20:17:51 följande:
    What the Hell. Har ni sett detta?? www.imdb.com/title/tt0450928/"The Michael Jackson Trial"
    Hmm har dom gjort en serie av det?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 20:21:53 följande:
    Hon som kom allra sist in ? Som blev chef? Isf tror jag jag vet vem du menar. FÖrsökte hitta en bild på henne då hon var med i Cityakuten men de gjorde jag inte..
    Ja precis. Stämmer bra det.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 20:21:53 följande:
    Och ja de skulle jag oxå göra. Men skulle oxå vara rädd för att han skulle döda mig.
    Har lämnat barnens pappa som slog mig en gång när jag väntade Tobias. Han var på väg att göra det en gång senare oxå men då sa jag till honom på skarpen att du rör mig inte. Han avbröt sig där. Men kan han slå mig kan han slå barnen oxå.

Även om det inte var fyskikt han rörde Tobias så var det psykiskt, kallade honom bla för gris nån gång då var han bara bebis närmare 1 år. Hörde det och tro att han fick skäll.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 20:28:12 följande:
    På wikipedia så står det så här om Jermaine"Jermaine LaJaune Jackson, född 11 december 1954, är en amerikansk musiker. Han är det fjärde barnet i familjen Jackson, som även inkluderar de yngre syskonen Janet Jackson och Michael Jackson." Men vad ska det där betyda som jag har gjort fetstil?Vadå Som även inkludererar De yngre syskonen Janet Jackson och Michacel jackson? Vad ska det betyda?? :/
    Att dom allihopa håller/höll på med musik kasnke?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 20:31:05 följande:
    :O omg, Hur gmamal är tobias nu? Och har du ensam vårdnad?Är Katherine gravid igen?? Med Janet??
    Han är 3.5 år. japp fick det innan sommaren. Han träffar nästan aldrig barnen. Har en dotter på 2 år med honom oxå. Tyckte inte det var nån ide med abort eftersom vi redan hade ett barn ihop. Var ju redan fast med honom.

Jo det såg ut som hon var gravid.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 20:33:54 följande:
    Visste ni att Jermaine Jackson har varit producent för Jackson's: An American Dreams. Om jag inte läste fel så stod det så..
    Jo jag tyckte det stod så i början av filmen
  • mona83

Undrar hur många av dessa låtar som spelas i filmen som är med på The motown years skivorna?

• mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 20:51:32 följande:
    Det är nog väldigt många. JAg vet ju inte vad alla låtar heter. Men det är nog väldigt många låtar. oM inte alla?
    Jag vet inte heller vad dom heter. My girl lyckades jag iaf lista ut att en låt hette iaf. Den finns med.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 21:07:29 följande:
    I'll be there är väl med?
    Jag kommer inte ihåg, hade tvättstugan sist när filmen gick så såg inte allt. Men den borde vara med
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson