Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

öhh....vad är det för ruta som kom upp på youtube?
    Står grattis du är vår 999.999 besökare.
    Du blev kl 22.18.16 utvald som en möjlig vinnare av en ny LCD- tv
    Om du är utvald, gå vidare här :
    Så en länk....

Kan man lita på det där och lämna uppgifter om sig själv?

• mona83

haha var så dum att jag gick på det men när jag fick ett sms om att det var nån prenumeratinstjänst så skickade jag stopp som det stod för att inte ha kvar det. Inte fan vill jag betala 50 spänn i veckan

• mona83

Här är det rätt sjukt, har inte gråtit lika många ggr över att min pappa dog som jag gjort över att MJ dog. Mest över aqtt jag tycker det är synd om hans barn som förlorat sin pappa, vet ju hur det känns. Sen har jag säkert gråtit en skvätt för att jorden förlorat en av dom vakraste om levt.
    Han hade en väldigt vacker själ som gjorde så mkt för andra fast han fick skit tillbaka

• mona83

Jag har kollat varenda ett som har länkats .
    Känns som ett tvånsbetende

• mona83

I morse fick jag iaf bekräftat att dom i min närhet inte orkqar lyssna på mitt prat om MJ längre.
    När jag höll på och berättade om läkaren som erkänt, då började min mamma snacka med min moster om vad dom skulle tvätta.
    Men dom slapp inte undan för när dom var klara med tvätten så fortsatte jag där jag var .
    Men jag kommer att få se på Jacksons - an american dream själv, dom ville absolut inte se

• mona83

Åh Ben, underbar låt. Fanns med på skivorna som jag beställde till min lycka

• mona83
    AllieF skrev 2009-07-29 23:00:08 följande:
    Om jag ska vara ärlig så har jag inte kollat en enda youtube-länk på väldigt länge. När jag är på humöret så kan jag kolla upp lite själv, men jag känner att jag skulle bli ledsen igen (dold sorg kanske), och det orkar jag inte med. Jag är expert på att förtränga känslor och minnen, funkar bra. :) 
    Eller ja, har mkt under favoriter som jag inte hunnit titta på än
  • mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-07-29 23:07:06 följande:
    Vad bra att du påminde mig så att jag inte missar det!
    Var ju på fredag . Börjar kl 19 på 4+
    Men när var dangerous tour nu igen, var väl den ? Var ju på fredag oxå, vilken kanal?
  • mona83

Jag skulle vilja spela in det på fredag men har ingen inspelningsbarbox och går inte att spela in på vhs heller, blir bara en blå bild
    Har ingen box alls för att vara noga

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson