Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Spicy Women skrev 2009-06-28 00:08:41 följande:

Nu var jag in och kollade expressen. Trodde bilden skulle vara mycket värre än den var.
    Det är inte bra med en sån bild...
  • Brooke
    Eisa skrev 2009-06-28 00:10:18 följande:
    Ja det är respektlöst, absolut.
    Jaså? Det tyckte du ju inte nyss. DÅ sa du att det är spännande och COOLT! Och nu säger du att det är respektlöst hur ska du ha det?
  • Brooke
    Kya skrev 2009-06-28 13:21:58 följande:
    men jag förstår inte alls vilken bild ni menar? jag har hittat en bild som är tagen på ambulansen uppifrån, och en bild på honom när han ligger i en syrgaskammare, men det har ju inget med hans död att göra.
    OBS OBS OBS Bilden på Michael Jackson då han ligger intuberad och ambulanspersonalen försöker återuppliva, ni som INTE vill se denna bild kopiera INTE länken. Strunta i detta inlägg ni som inte vill se hur han såg ut då den absolut SISTA Bilden togs på vår King Of Pop ..

www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1621215/sista-bilden-pa-michael-jackson
  • Brooke
    Kya skrev 2009-06-28 13:31:38 följande:
    nu förstår jag mer vad ni pratar om. Jo, det var en lite otäck bild. Iofs finns det värre bilder på kändisar ute, post mortem-bilder tex. Men i vilket fall är det väldigt magstarkt att publicera en sån här bild.
    Det är respektlöst och förnedrande, jag tvivlar på att Michael vill att alla ska få se honom ligga sådär, och sen ha det som en sista bild som togs på honom. Jag känner att jag inte ALLS ville se en bild på honom då han låg sådär.
    Jag åkte till affären igår för att köpa aftonbladet för att få den 16 sidors unika minnestidning men istället fick jag till min stora förskräckning fick jag köpa expressen istället, nu har jag bestämt mig för att spara de artiklar i den tidningen och spara någonstans och förvara dem.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-28 13:45:33 följande:
    Här har ni en till som sörjer. Satt imorse o kollade på massa live konserer med han. Fällde en o annan tår.. Usch! Förstår inte.. Jag o min dottra dansade loss till hans hits förra veckan. O när jag fyllde år fick jag en Michael skiva. The Essential. Jag blev så glad.  FAN! Jag som trodde han var odödlig..i 20 år har jag älskat den mannen. Vi som skulle gifta oss Mina föräldrar sparde aftonbladet åt mig . Har dubbla upplagor nu. Och igår var jag i uppsala på dan. Min vän messar o säger att det är minnestund för MJ kl 19. O de missade jag ju såklart. Barnen väntade hemma.. Vågar man titta på den där bilden ni länka? Hmm. Vill minnas en fin bild av han..
    Om du vill minnas en fin bild av MJ så ska du inte titta på bilden. Jag drömde om MJ inatt att jag bodde granne med honom och att han plinga på min dörr(Bodde alltså ensam) Han kom iaf och plinga på min dörr och jag vart helt chockad, jag hade munnen långt ner i marken. Men han fick komma in och han sa "du fyller år idag va?" Och jag vart så himla häpen att han visste att jag fyllde, och han visste att jag ÄLSKAR You are not alone. Vi gick in i vardagsrummet och han gav mig en cdskiva som jag skulle sätta i. musiken gick igång jag hade mina aningar att det var just den låten han skulle sjunga.
    Han ställde sig och börja och sjunga efter ett tag in i låten så tar han min hand och för mig till honom :O
    Sedan står vi däroch dansar och har kul, efter det så gjorde vi mat och pratade och hade roligt :P
  • Brooke

Snacka om att jag vart besviken när jag vakna i mitt urvarma sovrum :/

• Brooke

Det var så verkligt, jag vaknade av att nått ramla ner i mitt rum. Var helt borta. Och i fredags eftermiddag så tyckte jag att jag såg Michael här hemma i vardagsrummet :O En snabb visit från honom eller nått

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 14:46:17 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 14:44:42 följande:
    Ja, man kan ju hoppas på att det var en visit från honom...o just för att hälsa på hos dig
    Haha jaa vi kan ju hoppas på det :O Han kanske ville tala om något?
    Alltså han såg ut som om han mådde riktigt bra, han sa att han inte tog några mediciner av nått slag :O Så jag tror att det va nått sånt..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-28 14:49:15 följande:
    Hur länge har ni vart ett fan?
    Alltså jag har alltid gillat hans musik.. Och jag blir 21 år. Men det är väl NU man börjar lyssna mer på honom. I mina högtalare så är det bara MICHAEL och det kommer det bli för ett tag nu =)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson