Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-08-03 13:13:17 följande:
    Jo precis, Murray gav honom medicinen som bara får ges på sjukhus. Och assistenten gjorde misstaget att inte kolla med Murray om det var okej att ge fler mediciner. Kombinationen var ju det som dödade honom Nu undrar jag massor om assistenten, hur välutbildad var han, visste han vad han gjorde, tog han en risk och visste om det? osv...
    Ja det reagerade jag med på, varför ger man en patient nått utan fråga läkaren först?
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-03 13:19:09 följande:
    Jadu, undrar om han hade tillåtelse eller inte...Och undrar om han visste om att Murray hade gett honom den starka medicinen innan, eller om Murray hade undanhållit den informationen för honom för han visste att han egentligen inte fick ge den utanför sjukhuset...Assistenten tänkte kanske "Jag ger honom något så han kan sova bara, ingen idé att väcka läkaren för något sånt här vanligt. Jackson får ju sömnmediciner hela tiden.".
    Känns som slarv i från läkarens sida om han inte informerade assistenten om saker och ting för läkaren måste ju veta att dessa läkemedel inte funkar så bra ihop.
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-03 13:30:39 följande:
    Jo, men var det medvetet slarv? Mest det jag sitter o tänker på. Han kanske inte ville berätta för någon att han hade gett MJ den där medicinen eftersom att det bröt emot en regel. Och han tänkte kanske "Jag sover nu när MJ sover. Han lär inte vakna på ett tag". Men så vaknade MJ och bad assistenten om något mera och assistenten var dum nog att inte rådfråga läkaren. Undrar om assistenten hade rätten att MJ mediciner eller inte...Ja det är många frågor nu..
    Men då borde han inte ha gett det eller inte haft en assistent med sig. Då borde han ha varit helt själv. Ne nått stämmer inte.... Verkar så konstigt.....
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-03 14:18:59 följande:
    det var inget slarv, han visste PRECIS vad han gjorde, men säkert undanhöll han det från assistenten
    Ja det var det jag menade, För berättar man inte och informerar så är det jäkligt slarvig och ansvarslöst. Han har svurit en ed att rädda liv inte att ta liv.
    Assistenten behöver inte kunna sånt, han/hon är bara där och hjälper och gör som läkaren säger
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 16:46:48 följande:

den var dyr ,men du få lägga ut lite på tradera själv ,så gör jag alltid för  att kunna shoppa har sålt för ca 4000 kr denna omgång än sålänge
    Har inget att lägga ut där som man kan tjäna pengar på
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-03 17:06:45 följande:
    ÄR DET någon som skulle kunna hjälpa mig och hitta de där youtube klippen på Michael då man får se hur hans hud förändras? Jag kan inte ens stava till sjukdomen.. Ni vet kanske vilken jag menar??
    Vitilago?
  • mona83

Booboo Kan du inte bräna Ghost till till mig så kan jag köpa den, snäääääääälla *ber på mina bara knän och blinkar det sötaste jag kan med ögonen *

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson