Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Jag tror att jag struntar i Ghost på tradera iaf . Hur gärna jag än vill ha den. Bjöd på andra filmer bla moonwalker. Såg boken moonwalk fanns på svenska på tradera

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 18:57:00 följande:
    Det kan jag göra
    TAAAAACK * dansar runt av glädje i vardagsrummet och ungarna tror jag är knäpp*
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 19:00:55 följande:
    Hellre de än tjingtjong monaJag säger till när jag vill ha adressen
    Ja gör så, och hur mkt du vill ha .
    Wiee snart har jag den första MJ filmen jag sett
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 19:04:13 följande:

härlig tänkt vi betalde bara 800 kr för alla godsaker i den ,de på tradera betalar dyrt för den på vhs
    Ja den ligger ju på 500 och det var en massa dagar kvar....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 19:04:47 följande:
    Fan.. När han sjunger så är det eng. text. Prat kina..
    Vadå är den textad på Kinesiksa?
  • mona83

Va fan, vem är idioten som hela tiden bjuder över mig på Miss cast away auktionen på tradera . Var ju tom svensk text på den. Vill ha....
    Bara för det skla jag bjuda upp så den personen får betala mer är 300

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 19:27:20 följande:
    Jao.. Men den i datorn är inte det. Om du hellre vill ha den? Jag är kass på priser. vad går en skiva på nuförtiden Inga pengar alls..
    Ja jag tror nog jag heller vill ha en med engelsk text eller vad det är för textning på den?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 19:30:15 följande:
    Lägg ett bud när det bara är nån min kvar. Är väl nån som automatiskt bjuder över om nån lägger ett bud..
    Jag hade lagt ett högsta på 300 kr, tänkte att integen betalar så mkt för en dvdskiva mer änb jag . Men tydligen gör folk det. Men mer än 300 vill jag inte ge så nu ska jag jävlas istället.
  • mona83

Men då... bjöd 350 så vart jag högsta budet....den är inplastad... Men 7 dagar kvar på lär jag aldrig få, lär ju gå för flera 1000 bara för den har utgått

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson