Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-03 20:10:31 följande:
    Det är konst Denna Eo var inte textad.Men nu vare ju i första hand Ghost ni ville ha
    Får Eo plats kan du ja bränna den efter, har ingen aning om vad Eo är för nått men säkert bra. MJ ju
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 20:14:05 följande:
    Nono.. Så läng är den inte Tyckte oxo den var lång när jag såg den för hundra år sen. Var så liten då..Men den är kort :)
    så fel man kan minnas
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 20:17:41 följande:
    Typ som star trek. MJ i rymden
    Åh ja då är den säkert bra, gillar ju star trek
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 20:20:24 följande:

ni vet min MJ målning som jag vann ,jag frågade efter  pris lista  min målning skulle har kostat 1,100 kr  så jag gjorde ett kap .så håll koll på hennes auktioner på tradera
    ja du gjorde ett kap, ingen tvekan om det . Då blir det till att spara om man ska ha råd att beställa nått
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-03 20:25:46 följande:
    Okej tre frågor till er. Och hoppa inte på mig nu! Den största stjärnan på jorden eller en artist som fullkomligt spårat ur.En kärleksfull pappa eller en drogberoende föredetting. Wacko Jacko eller Kungen av pop. Jag väljer, Den största stjärnan på jorden, En kärleksfull pappa, och KUNGEN AV POP! Vilka väljer du??
    jag väljer samma som dig, nått annat kan jag ju inte välja
  • mona83

En bekant till mig och barnen har oxå blivit besatt av MJ och hon och nån bekant till henne hade diskuterat varför han vart vit. Det tog hon upp även med mig, Varför jag trodde att han ville bli vit eller nått sånt. Dom trodde ju som alla andra att blekt sig, men eftersom jag vet bättre än dom så svarade jag direkt. Vitilago. ¨
    Sa att han blekte sig inte först utan hade en sjukdom hette så som gjorde att han fick vita fläckar osv osv ni kan ju allt det där redan.
    Hon sa, det där var första gången nån sa.
    Jag sa, det finns videor på youtube där man ser att han det. Därför så vet man ju att han hade det. så man behöver inte tro att han hittat på.
    Känner mig ganska påläst om MJ trots att han bara varit död en månad och jag först då började läsa om honom. Besatt? Ja en smula.

• mona83
    nomina skrev 2009-08-03 20:49:05 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 20:43:05 följande:
    Precis! En bekant till mig på facebook skrev på dagen då han dog "varför sörja världens största peddo"Jag tog upp diskussion och förklarade, men det är samtidigt så att dom som har bestämt sig för att gå i de tankebanorna kommer knappast gå ur den heller...jag blir ledsen, arg och frustrerad när ja pratar me sånna folk så jag orkar knappt ta diskussionen, men nu kommer den ju på tal ganska ofta eftersom han skrivs om ganska ofta... *suck o morr* :P
    Finns ett lokalt band från nyköping som folk tror är ett rastistband, det speler ingen roll att nyköpingspolisen sagt att dom inte är rasiter och inte ens finns med på deras lista över rastband. Dom är bara rastister för det har folk betsämmt. Så jag känner igen det där.
    Jag tycker dom är bra, men skulle nog inte våga spela dom så högt i bilen iom det
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 20:43:20 följande:
    Ska testa o bränna lite nu
    Hoppas det går bra
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 20:50:46 följande:
    Mona & Misaki (stava ja rätt nu..)Anyway. Är det okej om jag bränner hela skivan till er. Så förutom Ghost o Captain Eo så får ni några musikvideosar på köpet. Klart ni vill ha det men jag måste iaf fråga För jag fattar inte hur jag BARA bränner Ghost..
    Ne jag vill bara ha Ghost bara för att göra det svårt för dig .....
    Ne det är klart att det är okej för mig
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 20:52:11 följande:

1 Han var den största stjärnan   ,men tyvärr gjorde anklagelsrna att han bröts ner  ,var dock på väg att kommma ur sitt beronde av de lugnande mediciner han var beroende av ,så på ett sätt var han drogberoende  men inte för att få kickar utan för att blir lugn fly från smärtan och oron mm2  var en kärleks full pappa även med sitter piller beronde ,även om man som pappa förändras ..3 kungen av pop så klart  , det är fullt normalt att skönhets opera sig och fixa sig ,det gör typ alla kändisar ,var som en skrev finns väl ingen kändis i USA  som ens har sina egna tänder kvar
    Bra skrivet, kunde inte ha sagt det bättre själv
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson