Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Break of Dawn

• KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-08 19:37:02 följande:
    that picture would be a nice tattoo!
    Jag har LÄNGE funderat på att tatuera in en MJ tatto. En siluett typ på armen. Typ denna. Utan vingarna då
  • KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-08 20:09:28 följande:
    jo ska göra en nu till hösten , fast en mer stilren då! hjärta, datum och citat! ni får se den sen när den e färdig. Men dumt att göra en sådan uder hösten då den inte får utsättas för sol. Sen en andr på handleden med text...kommer bli super...ni får se till hösten som sagt. Då ska den tatueras in. Till en början i svart bara. Tids nog i färg, då det tydligen ska göra helvetiskt ont....
    Coolt!
    Har typ i fem år funderat på MJ. Kollat bilder and so. Blir en enkel svart. Överarmen. Inget fjuttigt. Ska de va så ska de va
    Ska hitta nån som kan rita bra bara..
    Har oxo funderat på nåt på handleden.. Hmm..
    OCH.. Hans ögon på framsidan på Dangerous skivan. Har alltid velat ha ett linne/t-shirt med ögonen på. Maby a tatto.. Men njaee.. Vet inte riktigt.
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-08 20:15:54 följande:
    Fasiken vad bra Will you be there är . Helt kär i låten. Hur kunde jag inte gilla MJ förut. Kommer att finna Mj skivor i min skivsamling
    Hehe! Ja, shame on you
    Har du börjat gilla han först nu eller?
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 22:51:28 följande:
    lyssnar på Earth song JÄTTE högt i hörlurarna, WOW vilken känsla när man lyssnar så högt!!! Det känns som om MJ står här brevid och sjunger...det var någon annan som skrev om detta med att ha musiken riktigt HÖGT, det blir en sån känsla
    Must have been me
  • KikiBoo

Lyssnar på skivan Invincible. Låten Speechless... SÅ bra så bra.. så bra skiva..
    Aldrig mer nåt ny michael skiva ...
    Fan!

• KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-09 01:11:30 följande:
    kännerockså ilska...var fansn ni närhan behövde er? Jag försvarade han ALLTID! varför gör visa det bara när någon avlidit?
    Jag har alltid försvarat honom. Ända sen jag var en liten skit. Som när pedofilrykterna kom så gick jag ut med tidningen till vännerna o sa att det är fan inte sant. Ni ska inte läsa dynga.
    Farsan min talade alltid illa om han. Blev så arg på han.

Känns så jävla.. Oooooooh!!
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 10:52:16 följande:
    fast det vet vi ju inte än...han kanske hade hunnit spela in...han planerade ju TVÅ nya skivor HOPPAS HOPPAS
    Jomen... iofs.. Men ändåå
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson