Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Min lillsyrra har gillat vissa låtar men kankse inte tyckt om Michael som person.
    Hon ställde jue till det rejält för mig ibland som liten
    Men nu när han gått bort så är hon lite lessen i ögat hon o. Inte lika som jag då.. Men att det ändå blev ett tomrum på nå vis.

Min farsa är Elivsfan. Han har ALLT med Elvis MEN, han gillar inte personen Elvis. Bara musiken. Han säger att Elvis är en gris.
    Jag sa: Michael Jackson är INGEN gris.
    Han sa då att det kommer komma fram snart.. Oooooh shut it!!

Kom o tänka på en sak.. Grabbarna 3T . Var dom på bergavningen? Nån som vet?

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-10 19:52:26 följande:
    Jag håller med er om att det hjälpte jättemycket att gråta under minnesceremonin! Jag känner personligen nu att jag har gått vidare till stor del o mest bara njuter av allt positivt han skapade under sin levnadsstid. Men självklart så känns hela situationen fortfarande sorglig..
    Samma här
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-10 19:56:17 följande:
    varken michael eller elvis var grisar kan jag meddela far din
    Haha
    Han har jue såklart läst böcker som frugan o dottern skrivit. Där dom berätta hur han var o så.
    Men INGEN är perfekt. Alla gör vi misstag.
  • KikiBoo

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-10 20:24:32 följande:

när är den ? vilken kanal ? när jag var i mat affären i dag började de plötsligt spela michaels skiva ,det känndes lite jobbigt tyckte jag ,att man gå där och plötsligt hörs hans röst ,just nu i början är man ju mer känslig ,även om det känns bra att alla hedra honom genom att spela hans musik
    Dvd.. Tyvärr

Jag började läsa minnesbilagan. Sidan 17 slutade jag läsa. Jag vill inte läsa om allt hemskt som hänt han
    Det där minns jag att jag läste som liten. Tyckte det var riktigt hemskt då.

Känner oxo att jag vill göra en god gärning, så att säga. Länge funderat på UNICEF.
    Sitter alltid o störtbölar när det är tex är Rädda Barnen galor på tvn.
    Men jag o sambon har länge pratat om o ta hand om barn. Att vi ska bli fosterfamilj

Barn och djur som far illa tycker jag är riktigt jobbigt o se och läsa om. Får världens klump i halsen
  • KikiBoo

Ja som ni vet så har jag i ca fem år funderat på en MJ tatto

Träd är en jättebra present att ge bort. Det har vi gjort många gånger

Nu kom de.. He's gone
    Igår tänkte jag.. Eller jag sa till min dotter.. Happ, vilken undrbar artist ska du växa upp med då. Det finns ingen nu
    Självklart ska ungarna få höra MJ. Vi har ofta MJ fest. En gång i månaden minst. Senast var i Maj. Ja ni såg jue klippet på tösabiten

• KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 21:33:53 följande:
    titta på detta

Men.. Nu kom tårarna igen
  • KikiBoo
    Småkottarna skrev 2009-07-10 21:39:20 följande:
    WOW!!!!!!!!! Jag är så jäkla rädd för att tatuera mig. Har velat sen jag var mkt liten men har än idag inte vågat men jag vill fortfarande..
    Jag är oxo skitskraj. Men fan, har jag piercat mig så kan jag fan tatuera mig. Och om man tänkt på det i många år så.. Det kommer jue inte bli en impulsgrej.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson