Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Zmoothie skrev 2009-07-10 16:31:06 följande:
    Vem har inte tittat på YANA-videon och försökt pausa på "rätt" ställen och se bara liiite till?
    ME
    Zmoothie skrev 2009-07-10 16:30:10 följande:
    In the closet är inte fel heller. Fast jag tycker Give in to me är sexigare, faktiskt. Jag gillar inte hans frisyr i You are not alone, han ser så... Feminin ut. Snyggast hår har han runt slutet av 80-/början av 90-talet, tror jag.
    Ja frisyren kankse inte var den bästa. Men videon är het

Blev alltid så generad när jag sg In the closet som liten, hihi. Så däääääär ska han väl inte hålla på tänkte jag, haha
  • KikiBoo

Give in to me Är en grymt bra låt.

Bästa album?
    Jag måste nog säga Bad.

• KikiBoo

Bad är den jag växt upp med. Plus Dangerous, men den hade syrran sönder (kassett)
    Men Dangerous på andra plats. Många bra låtar. Som t ex .. ALLA!

• KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 16:51:42 följande:
    kan man ladda ner därifrån Gratis, en del blir ju galna om man gör det...?
    Ingen aning du .. Hm!
  • KikiBoo
    AllieF skrev 2009-07-10 18:02:40 följande:
    womaninlove777, tror väll inte det finns misstankar, men de vill ta det säkra före det osäkra och röja undan tvivlen om en naturlig död. Guild, Ja, jag är också 25 så det är en drygt 20-årig kärlek. Fick en kommentar på facebook att det "bara var en artist" och att "livet går vidare". Det är inte så att jag varit deppig en längre tid; chocken släppte för mindre än en vecka sedan. Jag tillåter mig själv att sörja, för annars mår man bara sämre. För henne kanske det bara var en artist, men för mig var han så mycket mer. Han betydde något för mig, som person. Tack, glad att du gillade namnidén. Tänkte Jackie för tjejen, men jag tycker Jackson passar ändå. :) Vet inte om man får dock, för namnlagen, men det andvänds ju inte som för- eller efternamn.
    Har oxo vart fan i 20 år. Eller jag ÄR fortfarande ett fan. Jag är 26..
    Jackie är fint. Om min dotter får heta Puma så klart som fan Jackie blir godkänt
    Det finns jue barn som får heta helt crazy namn..
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 18:44:56 följande:
    GUD va jag kan inte få nog av Speechless...han sjunger så vackert i den open.spotify.com/track/1uHqxmLhvUL3oHmxO8bOlE
    Ja den är fin den JÄTTEFIN!! ....mmmmm
  • KikiBoo

Alltså.. senjag var ca nio har jag vart helt kär i låten Speed Demon. Älskar den än i dag på HÖGSTA såklart
    Men smooth Criminal ligger oxo nära mitt hjärta..
    Finns såååå många..

• KikiBoo

Ja min far vet jue att jag är ledsen över MJ. Han har ALDRIG gillat MJ. Hånat mig för att jag gillar han. ÄLSKAR han. Han kallade han för dittan o datten Han trodde jue såklart på ALLT som stod i tidningarna..

• KikiBoo

Ikväll laddar jag popcornskålen. Tänkte kolla på Moonwalker med ungarna

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson