Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Vi som sörjer Michael Jackson

åh va hemskt, dokumentären börjar med larmsamtalet

• Bevabus

äsch sluta va otrevlig. som folk sörjer i den här tråden är inte ett skit jämfört med folk som tar livet av sig bara för att han är död.

Bam skrev 2009-07-01 22:16:33 följande:
    Ja, men sättet vissa "sörjer" på här i tråden får en att undra över deras mentala hälsa.
  • Bevabus

näe du citerade nog lite fel, jag svarade till den personen tror jag, men nån annanstans
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 22:20:55 följande:

Vare inte du som skrev och fråga vart Mamman är? :/ hmm kanske inte
  • Bevabus

Men jösses, de slösar ju bort halva dokumentären på att visa Boogie-videon. Jag vill se intervjuerfrån 80-90-talet!!

• Bevabus

aa jag har för mig det
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 22:27:55 följande:

Jay-Kid tror jag det är, han va på Fame Factory och körde den låten.. Blame it on the boogie..
  • Bevabus

Han sjunger liksom "Thrillääää" I love it

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 22:29:37 följande:

Jag gillar Michaels uttal till Thriller.. Han sätter lixom ihop T & HOch ojojoj.. Älskar hans utseende :P
  • Bevabus

Smmoth criminal

Aa tycker jag med

Sandra Örebro skrev 2009-07-01 22:32:50 följande:

Ohh i den där då "trappan" åker ner.. Va HETER den videon? Jag läste de nyss men det läste jag inte.. Och black or White är ju FÖR bra .. Och shit va SNygg han är.. Han va ju snyggast i Bad och i Black or white :P
  • Bevabus

Men fy va utmärglad han såg ut i sitt tal om de sista konserterna jag har sett att det finns ett sånt klipp på nätet men har inte velat se det...alltså, fy va hemskt det var! Han var jättesvag, orkade knappt prata och... nej usch

• Bevabus

va kul att de tyckte Thriller var läskig på den tiden ser ju inte det minsta äkta ut när han förvandlas, tycker man idag ju

• Bevabus

Det där är Michaels uppföljar-dokumentär till den som Martin Baashir gjorde. Men är du säker på att alla klipp finns där? Jag såg den där för ett par dagar sen och då var de resterande klippen borttagna :/ synd, för det är en väldigt bra dokumentär

snart3barnsmamma skrev 2009-07-01 23:33:16 följande:
    det här är väl inte den dokumentären som vi pratde om tidigare idag...är det ngn nyfinns flera

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson