Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Vi som sörjer Michael Jackson

Fast han var ju inte död i ambulansen.
    Han hamnade i koma på väg till sjukhuset och dog där tydligen. Men jag förstår vad du menar, obehagligt att se Michael Jackson ligga inför döden..

BooBoo skrev 2009-07-01 23:47:28 följande:
    Just fan. Skulle läsa aftonbladet idag. Såklart poppa bilden upp på MJ då han ligger där. AFTONBLADET!! Sen när jag går in på Youtube, på startsida, så rekomenderar dom olika videosar. Dels då han ligger död. Bilden jagar mig..
  • Bevabus

Enligt uppgifter som man har fått så gick han in i koma, jag säger bara det dem har berättat. Och jag tycker inte att man är död så länge folk fortfarande gör hjärt-lungräddning på en.

Pascha78 skrev 2009-07-02 07:30:11 följande:
    Ursäkta men han fick ett hjärtstopp hemma och de försökte få igång hjärtat på väg till sjukhuset utan att lyckas, han blev dödförklarad på sjukhuset men han var med all säkerhet redan död då bilden togs eftersom hjärtat stannat. Man kan inte ligga i koma om man har ett hjärtstopp.
  • Bevabus

Spelar roll, den här diskussionen känns rätt värdelös om jag ska vara ärlig då ingen av oss vet vad som hände.

Pascha78 skrev 2009-07-02 09:26:55 följande:
    Jag svarade inte efter vilka uppgifter som media skriver! Vad vet de egentligen om vad som hände? Och hur mycket medicinsk kunskap tror du de besitter?Koma är en helt annan sak det är bara det jag menar. (rent teoretiskt).Och vad spelar det egentligen för roll, tycker iaf att bilden var mycket osmaklig och respektlös. Nä men hjärtlungräddning är ju en förutsättning för "liv" när HLR upphör, upphör ju också "livet".
  • Bevabus

Mm, nu säger ju familjen att det inte alls blir så...
    Konstigt för det är väl så MJ hade velat ha det :S och förstå vilka skulder de skulle kunna betala genom att göra Neverland till MJ:s egna Graceland!

Muneca skrev 2009-07-02 09:47:47 följande:
    Jag var inne på aftonbladets"specialsajt" idag och hittar ingenting om det de skrev om att MJ skulle visas upp en sista gång på neverland.. trött jag blir på media om de bara skriver sånt för att få läsare.
  • Bevabus

Det där var droskan som KANSKE ska föra honom till sista vilan. Pressen bara gissar nu.
    Och det har ju hela tiden varit så att själva begravningen ska vara stängd för familj och öppen för minnescermonin. Inge konstigt tycker jag...klart hans nära o kära ska få sin tid att ta farväl ensamma..Men jag förstod inte hur dem menade att de skulle ha nu?
    Sandra Örebro skrev 2009-07-02 16:15:34 följande:

www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5459970...Droskan som ska föra Michael till sin sista vila. Nu har dem ändrat sig nu ska det inte vara någon cermoni för fansen på Neverland(vilket jag tkr är bättre än att de ska vara med på själva begravningen) Begravningen ägs rum på tisdag. Är det inte bättre att ha en cermoni för fansen och sen PRIVAT för familjen, det är väl för Familjen som ska få sista farvälet? Suck säger ajg.. :(Stackars Michael
  • Bevabus

hur menar du?

snart3barnsmamma skrev 2009-07-02 20:11:50 följande:
    vilken fegis hans mamma var
  • Bevabus

aha du menade det. jo då håller jag med dig. hon ska ju ha försökt försvara barnen så mkt som möjligt när de var små, hon ville väl skydda sin make från pressen. vete tusan varför...han kanske har förändrats och hon ser det. men det tvivlar jag ju starkt på :/

snart3barnsmamma skrev 2009-07-02 20:34:21 följande:
    hon satt o höll med MJ pappa om att Michael inte blev slagen...i den dokumentären som jag länkade om sist
  • Bevabus

Jag älskar när han pratar om Bubbles, hur han kunde använda toaletten själv och alltid var artig när han åt middag vid bordet med sked och gaffel haha jag kan verkligen se det framför mig, va sött!

• Bevabus

Det här klippet gör mig asförbannad. Hur VÅGAR Bashir sitta där och snacka som att han inte gjorde nåt fel!? Hur vågar han ens UTTALA Michaels namn!!?? Han har själv sagt i intervjuer att han inte ens gillar MJ, så varför ens låtsas att han är ledsen? Åhh va jag hatar den där mannen. Han är inte ens en man, han är en liten lort, som Jonathan Lejonhjärta skulle ha sagt en falsk, elak och snobbig liten lort.

• Bevabus

Väldigt rolig parodi om Michael och Bashir, jag tror Michael hade tyckt den var väldigt rolig faktiskt

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson