Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Vi som sörjer Michael Jackson

Åhh va irriterad jag är över att svensk tv inte tänker visa begravningen, det är en jättestor grej ju och jag vill se! Det kommer såklart att komma upp på nätet ändå, men det är inte samma sak som att "vara med" där live

• Bevabus

Förresten, tror ni på kvinnan med åttlingarna att Michael erbjöd sig att köpa dem? Jag tror inte på det. Däremot så kan jag tänka mig att ha erbjöd sig att hjälpa henne på något vis, han kanske frågade om hon skulle vara villig att adoptera bort några av barnen då han själv gärna ville ha flera. Men att göra situationen obehaglig som Aftonbladet beskrev det, det tror jag faktiskt inte på. Jag tror det här är kvinnans sätt att få extra mycket publicitet så hon förstorar samtalet med Michael. Men det är ju bara något jag kan spekulera i.

• Bevabus

Kolla på min pres så ser du hur man gör smilisar

mMn du, jag är säker på att begravningen kommer sändas live nånstans på nätet och annars så kommer nån utan att tveka att lägga upp den på youtube. Prinsessan Dianas hela begravning och bröllop ligger uppe där så nog lär MJ:s också göra det. Men jag är också ledsen för att den inte kommer sändas live här :/
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 19:00:41 följande:

Antagligen.. Men jag är förtvivlad :'( Läs detta som jag har skrivit i min blogg sandra-omsandrasliv.blogspot.com/Jag kände att när Michael dog så kände jag att jag kunde få en ny chans att gå vidare med mitt liv sen min farfar dog, eftersom varken jag eller min familj BARA pappa och min farbror gick på Urnsättningen. Jag kunde ha fått en CHANS att äntligen få gå vidare med mitt liv genom att titta på Michaels begravning till hans sista vila :'( Men det kommer JAG INTE FÅ Göra om Svensk tv inte visar hans begravning :'( Jag är helt förtvivlad.. (Hur gör man smilisar btw? Får inte till dem =( )
  • Bevabus

Det är ju så svårt det där med USA tider då det är ett stort land. Men det ska vara 9 eller 8 timmar emellan såvitt jag har förstått. Jag har en del vänner som bor där och de har sagt så iaf
    Men alla stora tidningar lär ju skriva artiklar den dagen "Idag svensk tid "blabla" begravs Michael Jackson". Så du kommer att få reda på det

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 19:49:20 följande:

Thanks :P Det är 10:00 i LA och här är det väl klockan 16 då? VÅr tid 1600??
  • Bevabus

det där lät lite porrigt, haha

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:35:43 följande:

Det som kännetecknar Michael är hans Juckningar, tar på ett privat ställe, när han sjunger så brukar han "stöna" om ni förstår va jag menar. lixom typ ah, oh, jaa. hmm vet inte hur jag ska berätta det :/
  • Bevabus

Jag förstår vad du menar och ja, det var ett av alla hans kännetecken

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:55:41 följande:

haha ja men hur sjutton ska man annars berätta? Vet du va jag menar när jag säger hans "stön" vid endel meningar i texterna?Han ger ifrån sig ett ljud som INTE ska finnas med i låten.. Han lägger säkert till dem helt utan att han ens reagerar på det??
  • Bevabus

Lite OT men Sandra, kan du skicka en länk med din blogg till mig? (jag är typ besatt av att läsa andras bloggar )

• Bevabus

har du två? oj, ja skicka båda då
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:01:43 följande:

Wow, varför då?? Ska jag skicka både Kändisbloggen och min egna??
  • Bevabus

tackar
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:05:03 följande:

sandra-omsandrasliv.blogspot.com/ - Min egna blogg där jag skriver mycket om mitt egna liv(Just nu mycket om Michael Jackson :-O)sandraskandisblogg.blogspot.com/ - namnet talar för sig själv ju :-P asg.. Kändisbloggen, är en blogg där jag skriver om kändisar jag tkr förtjänar en plats i min kändisblogg, eller om det kommer några rykten som inte stämmer eller om jag tkr om dem .. :-P asg
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson