-
om jag hade köpt parfymen så hade jag skickat ett papper till dig absolutBooBoo skrev 2009-08-13 18:30:03 följande:wooooow!! Kan du inte spraya ett papper sen o skicka till mig Konserterna vore najs att ha. Tror du de är samma som är i boxen.. Eller dessa kankse e bättre. För vissa var jue riktigt kassa bagen..
tänker dock inte köpa den har just köp nåt ännu bättre ...
-
denna är min nu http://www.amazon.com/Michael-Jackson-Narrates-Terrestrial-Special/dp/B002GP9SKA/ref=pd_ecc_rvi_cart_1Brooke skrev 2009-08-13 18:31:18 följande:Men BERÄTTA NU DÅ!!!! -
är faktiskt inte på tradera denna gångBooBoo skrev 2009-08-13 18:34:38 följande:Meeeh!! Jag som trodde du köpt den Tror jag vet varför du inte berättar.. Är nog för att ingen av oss ska buda över .. Men du kan säga till mig
var rädd dock att någon annan skulle köpa den ,gick inte att skicka till sverige men jag mailade till säljaren och han sålde den via paypal och inte via amazon den kostade 85 dollar för att skicka till sverige runt 600 kr ,men jag ville super gärna har den och säljer 3 av dotterns klänningar så är den ju gratis
-
är ingen auktion var ,mer rädd att någon skulle knipa den innan mig ,eftersom jag var tvungen att vänta på bet mail för jag kunde inte köpa den från den sida ,då de inte skicka till svrige ,så säljaren sålde den utanförBrooke skrev 2009-08-13 18:36:53 följande:oh nice.. Hade dock inte budat över.. -
fuindera att de måste ju gå att spela in Lp skivan till kasset band som man gjorde förr ,vill lägga undan den sen och spara och då är det ju bra om det går ,det är hela E.T berättad av MJ och bilder bok till den
finns några sånger okså på den ,jag kan okså spela in den till er för en mindre kostnad om ni vill
-
tänk vad underbart att ligga i sängen och bara njuta av att höra michael prata
älskar att höra hans röst när han prata -
den är ju inte helt lätt att få tag i så jag är jätte glad hoppas det går att spela in vill inte har den liggande här och barnen få tag i den eller att jag spelar för mycket och det blir hack i skivan .Är så roligt med ett sådant här samla objekt som det inte finns så många av ,den drogs ju in efter ett tag på grund av en stämmning
-
japp han läser hela E.T filmen på skivan och det finns några sånger på den läste jag någonstans vilka minns jag inte ,han fick en grammy för den skivanBevabus skrev 2009-08-13 18:49:03 följande:Oj va härligt! Han berättar det som en bok liksom?Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 18:44:47 följande: -
jag lovar att spela in skivan till alla som vill i tråden iallafall om det går att spela in ,så bara inboxa mig de som vill
men det dröjer nog till nästa vecka innan den kommer . Jag få gå ner i källaren nu och leta efter skivspelaren
-
absolutBooBoo skrev 2009-08-13 18:59:40 följande:Du får hojta sen när du fått hem den