Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-14 23:19:08 följande:
    Little Susie är med på History skivan den DUBBLA på andra skivan HIStory Continues...
    ok tack
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-15 09:16:07 följande:
    Let me let go har jag på en skivan (du med )O som Brooke skrev så är Lttle Susie med på History. Har du inte den skivan?
    nej  har inte den,Jag har mivhael jackson the collection  (5 skivor) och the essential + en maxi singel history och ghost (sista har jag köpt nyligen på tradera så den har inte kommit hem ännu )
     ännu  ska jag väl säga
    let me go är den på cd skivan har inte lyssnat på den ännu
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-15 11:42:30 följande:
    Jag har bestämt mig BAD är bästa skivan. Efter 20år så är den fortfarande lika bra..
    Jag tycker det beror lite på vilket humör  man är ,och vad man vill göra till  
    jaf gillar skivan innvincible är så underbara  att bara lyssna på  men som nu i dag ska vi (jag och barnen ) städa  och då kommer vi att köra cd 2 på the essential på hög  volum  då gå städning som en dans för mig i allafall få se om jag få med mig barnen
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-15 14:29:26 följande:
    Jo det är sant. Men Bad ha jag växt upp med så när jag lyssnar på den blir jag barn på nytt igen Essential är bra om man vill höra gamla o nya låtar Invincible ör en bra kvällsskivaTycker du ska köpa History How come?
    ja det ska jag göra vill har alla hans album ,tänkte köpa blood on the dancefloor  vilka är kvar sedan ?
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-15 15:10:58 följande:
    Det beror ju på vilka du har..
    jo men det skrev jag nyss kolla längre upp
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-15 15:36:55 följande:
    cdon.se/musik/michael_jackson_samlingssida/cd...Här har du en direkt länk till samlingsisdan på CDON! Dem står så att du ser äldsta först. Och sen får du gå neråt =) :D
    fast det var inte så många som fattas ju om jag inte ska de riktig gamla(har off the wall) är bara history och blood om the dance floor  då som jag trodde,tänkte mer göra det enkelt för mig och fråga er   denna med intervju skulle jag vilja har http://cdon.se/musik/jackson_michael/innocent_(interview)-510622
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-15 18:14:56 följande:
    U do that Off the wallThrillerBad DangerousHistoryBlood is on the dancefloorInvincibleI got them all. Bad, Dangerous, Thriller och History köpte jag som liten. Off the wall köpte jag för nån månad sen. SÅ bra aha! Det va ju shyrrebyrre av henne
    ja då är det bara 2 kvar history och blood on the dancefloor  kvar sen är den komplet är det fler än en histoty? som på musik filmerna är den upp delad på två
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-16 11:24:58 följande:
    HUR fn gör han det där när han förflyttar sig? :/ Förstår ingenting hur han gör.. :O
    inte jag heller {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson