Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-13 19:44:44 följande:
    Håller totalt med Mona här.. Säg ett pris Rååsa Smurfen =)
    du få inboxa om pris  vi få inte prata så mycket om pris och försäljning i tråden
  • Rååsa Smurfen

har kollat runt lite efter kassetband ,de gamla vanliga  är inte helt lätt att hitta sådan ,har dock en hel låda gamla men vill helst har nya ,vet att när jag var liten så brukar jag ta använda och spela in i tystnad alltså ingen riktigt inspeling ,utan bara för att tömma den om ni förstå vad jag menar    brukade okså ta s.k köpeband och klistra över nåt på ändan av dem eller om det var att jag tog bort något minns inte riktigt  börja ju blir gammal

• Rååsa Smurfen

tänk vad utvecklingen går frammåt ,innan var kasset band något narturligt som alla hade ,nu kan jag inte ens hitta några sådana

• Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-13 20:04:27 följande:
    www.tradera.com/MICHAEL-JACKSON-A-LIFE-I-NYSK...#picOh denna skulle jag vilja ha, Är det engelsk text eller svensk? www.tradera.com/MICHAEL-JACKSON-DANCING-THE-D...Denna skulle jag oxå vilja ha. Men skulle bli besviken om jag inte fick den om jag bjuder.. Vill ha BÅDA
    engelsk text  högst bud vinner ju på Tradera  boken är underbaaar  har dubbel av den såklart hade annars aldrig sålt den
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-13 20:12:02 följande:
    Äre engelska på båda?? Jag ska vänta tills på lördag så får jag se då.. Beror på hur mkt dem kostar ju..
    ja både på boken  och filmen 
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-13 20:14:37 följande:
    filmen?? menar du den där MICHAEL JACKSON ,DOKUMENTÄR A REMARKABLE LIFE NY INPLASTAD?
    nej den är okså en dokumäntär men en annan ,dock har jag den andra okså ny inplastad också på tradera
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-13 20:14:45 följande:
    BrookeHar du fått svar ang Moonwalkboken?Jag har fått. Dom skrev följande:Hej ! Vi skall ha skickat alla böckerna nu. Vi kommer att återkomma till dig närvi vet vad som har hänt. Hälsningar, Antikvariatet Jag har för mig att jag sett kassettband på Expert här i vår lilla by
    aha vad bra är du säker på att det är de vanliga såg på nätet sådana som på utsidan såg ut som sådana men såg sedan lite nogare på dem och då var det cd skivor  fast de hette kassetband ..
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-13 20:14:45 följande:
    BrookeHar du fått svar ang Moonwalkboken?Jag har fått. Dom skrev följande:Hej ! Vi skall ha skickat alla böckerna nu. Vi kommer att återkomma till dig närvi vet vad som har hänt. Hälsningar, Antikvariatet Jag har för mig att jag sett kassettband på Expert här i vår lilla by
    jag har inte fått min ännu ,men vi få hoppas annars få jag köpa en på tradera i stället
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-13 20:27:22 följande:
    Va in på experts hemsida. Sökte på kassettband men enda som kom upp var små cd-spelare Men jag VET att jag sett där.. Visserligen var det kanske för 3-4 år sen.. Men ändå...
    ja du ser inte helt lätt att hitta dem ,tur att jag har en hel låda av dem i allafall
    vill inte spela mer än nödvändigt på min skiva ,skulle helst  vilja lägga den i ett bank fack ,men får nog inte plats i ett sådant
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson