Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 19:34:43 följande:
    ja men jag menar ju I have this movies.. asg
    Jamen.. Jag frågade vilka filmer du har. O du svara.. såklart O då undra jag vad ena handlade om..
    Men vilka filmer har du då i MJ-hyllan?

Jag blir helt snurrig, haha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 19:41:00 följande:
    MenALLA dem jag skrev upp smarto.. :/
    Men jag frågade jue vad Histry vol 2 handla om. Tell me då
    kicmi83@hotmail.com
  • KikiBoo
    BooBoo skrev 2009-07-18 19:44:35 följande:
    Men jag frågade jue vad Histry vol 2 handla om. Tell me då [email protected]
    Om du inte sett så lär det väl stå på baksidan vad den handlar om
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 19:52:12 följande:

">

" target="_blank">

Asså jag skulle vilja klippa bort ALLA scener med Naomi Camball(stavning?) USCh hon förstör hela vidoeon :/
    Jag måste säga att jag älskar videon. Gjort sen jag såg den för första gången
    Tycker inte hon förstör nåt
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 19:55:26 följande:
    Men suck jag har ju inte sett den *Doh* Det står så här på baksidan "Executive Producer: Michael Jackson NEARLY 2 Hours of the short films that made History including never before released short films Scream(Vocal duet with Michael Jackson, And Janet Jackson), Earth Song, You are not alone, They don't care about us, Strnager in moscow and MORE!!" Sen står det vilka sånger som är med
    Ja du skrev att du inte sett den.. Men jag tänkte iaf du kunde checka baksidan o kolla vad den handla om.. JUH!
    Tack så mkt{#lang_emotions_laughing}

Såpp! Du lägger vi de där åt sidan
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 19:56:15 följande:
    Det jag vill se är HONOM och inte henne.. Vill se hans moves hans höftrörelser och hur han rör sig och sjunger :P Nam nam
    Du får blunda när hon börjar jucka på MJ
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 20:25:00 följande:
    Jag skulle också vilja ha sett honom live... och än bättre; träffat honom. Han verkar ha varit en helt fantastisk människa. De som hade honom som vän, kan skatta sig lyckliga. Tycker det är fullständigt förjäkligt med alla som utnyttjat honom för hans pengar. Jag skulle, ärligt talat (och trots att jag vet att många kanske inte skulle kunna förutse sitt beteende kring en så stor stjärna) med 100% säkerhet säga att jag aldrig skulle vara hans vän för att han var rik. Jag anser mig själv rik av att ha familj och vänner omkring mig, och han skulle göra mig enormt rik genom att bara vara min vän. Skulle aldrig kräva något av honom, förutom ärlighet och respekt.
    Näjj jösses heller.
    Skulle heller aldrig bli vän med nån bara för dom har massa stålar.

Fast denna bild vill jag allra helst ha på väggen
    www.lastfm.se/music/Michael+Jackson/+images/29684577
    Och jag har den hemma hos mina föräldrar men jag vet bara inte vart. FAN om farsan slängt allt jag samlat på mig med MJ
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson