Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

AllieF skrev 2009-07-14 21:06:38 följande:
    Kittlig!
    " target="_blank">

Aww! Den där har jag länkat förut här Ett av de första klippen jag såg med MJ som liten
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Ni som har skivan Invincible. Vilken färg har ni? Jag har grå.

• KikiBoo

*kikar in*   Läser o läser allt ni skriver

Kul att Jacksons ska uppträda   Det skulle man vilja se. Vet nån om det kommer sändas live..?

Hänger inte med så mkt i nyheterna nu när man är på semester ..
    Imorrn bitti åker vi hem ..

• KikiBoo

Just ja.. Satt o läste minnesbilagorna från Expressen o Aftonbladet igår.. Äh ja vetefan.. Känns ibland som att dom inte har nån koll på MJ. Deras sätt att skriva.. Kolla fakta innan ni skriver nåt. Känns som dom skriver så som dom sjävla tror och vill att det ska vara..
    Kankse bara jag som får för mig det.. För mkt fritid på semestern Ärå.. hihi

Ha en bra dag alla! Hoppas ni har lika fint väder som vi har {#lang_emotions_sunny}

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-15 11:09:05 följande:
    Det är mest ett rykte som gått bara, men vi hoppas att det är sant och att det sänds på tv jag kan tänka mig att det inte sänds live, utan att sverige köper in konserten senare och visar det eller nåt
    Jaaa jag hoppas det blir av
  • KikiBoo

Men Moonwalker.. Först är det jue Speed Demon. En liten minifilm innan själva låten startar. Och sen börjar Moonwalker.
    Smooth criminal är musikvideon till Moonwalker. Så kan man väl säga

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-15 12:46:57 följande:
    haha vet ni vad jag just insåg? på Dangerous konserten så är det inte Michael som dansar och sjunger med masken på Jag är helt övertygad om det. Jag sa ju redan den kvällen när den gick på tv att man kunde höra att det inte var han som sjöng live utan att det var playback. Jag trodde att det var för att han skulle ha masken på sig sen så ljudet skulle bli konstigt annars. Men när han går bakom "skynket" och ska sätta på sig masken och jacken så springer ju en annan person ut. Jag har hela tiden tänkt" hur tusan hinner han upp på ett helt annat ställe på scenen och byta nästan alla kläder på de där få sekundrarna till Billie Jean börjar??" Det syns så väl på kroppsspråket, personen som är bakom masken agerar mycket mera än vad MJ brukade göra...tyckte det var så konstigt haha men nu fattar jag
    Måste fan titta IGEN
  • KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-15 11:34:22 följande:
    Vet du vad vi alla kan göra? Et förslag bara.... För nåt år sen kom en billiga med honom, eller några sior trycka i exresssen. Och dagen därpå(sidorna släpptes en fredag m jag inte mins helt fel), och på måndagen kom wtt helt uppslag därhan som krev hade fått en massa arga mail från fans. De klagade på hur han förmodade och tog upp syrgasmaskinen, bubble och pedofilnaklaagelserna. VAröfr onte skriva ett arg amil till aftonbladet?? Förklara allt fel de gör! om de skriver fel, rätta dem iatälelt för at sitta och svra här. MAn kan göra båda.
    Absolut  
    Dom jävlarna ska ta reda på fakta innan dom printa nåt..
    Men ni har läst minnesbilagorna va?
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-15 12:51:38 följande:
    Storyn är baserat på Michael, han har skrivit den och hjälpt till att producerat den =)
    Jojo det vet jag
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson